Slenger meg inn til dere:)

Bkno9197662

Andre møte med forumet
Gleder oss til nr 2:) har ei jente på 2 fra før! Termin ble satt til 27 april:) så er 10+2 i dag:) (søndag) bare litt igjen til 2 trimester:) :rolleyes:

Velkommen skal du være :)

Gratulerer, og velkommen hit :)

Gratulere og velkommen. :) her er foreløpig termin 30 april så ikke så lang unna meg ;)

Gratulerer. Vi har også ei jente på 2 år :)

Gratulerer og velkommen :-)

Tusen takk dere:) veldig sliten fortiden!:) flere som har det slik? Kan ikke huske at jeg var så energifattig i forje svangerskap!:)

Tusen takk dere:) veldig sliten fortiden!:) flere som har det slik? Kan ikke huske at jeg var så energifattig i forje svangerskap!:)
Gratulerer med graviditeten! :) Helt utslitt jeg også...:( venter nummer tre. orker ingenting! kan heller ikke huske det var slik, men mulig jeg har glemt alt allerede;)

Ja spørs om man glemmer litt. Veldig glad for at vi bor så å si vegg i vegg med svigermor. For mannen og snuppa på 2 kan ta seg turen dit når jeg trenger litt alene tid:) hihi. Føler meg høygravid!:p

• Liker
Reactions: lou
Velko.men :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen hit til oss!! Du er ikke alene om å være sliten, jeg venter også nr to og føler meg helt utpeiset allerede. Hvordan skal dette gå utover svangerskapet? Håper det er noe som "går seg til" for alle sammen.

Så morsomt! Gratulerer!

Jeg er også dausliten for tida. Vanskelig å fungere skikkelig, både på jobb og hjemme.

Back
Topp