Jeg har også diverse spørsmål idag:, og JA, jeg er en førstegangs uten peiling
Nr 1: Hvor mye har deres små smokken i løpet av en dag?
Her har vi nettopp begynt med å smokk, og hun har jo en del gråtetokter, og roer seg med den, så hun hadde den kanskje totalt 7 timer igår. Er det veldig mye?
Nr 2: Når hun får smokken, sovner hun - kan smokk utløse for mye søvn?
Føler at etter jeg begynte med den, så sover hun mer. Jeg vil jo ikke "presse" henne til å sove. Men hun gråter en del (går til manuellterapeut) og den roer henne så godt. Fælt når hun bare skriker
Nr 3: Hvor ofte skifter dere f.eks pysj? Om den ikke blir skitten?
Skifter selv hver 3.dag, men tenker at er det vits om den er ren?
Nr 4: Vasker dere smokken med såpe og vann, eller koker dere jevnlig?
Skylder smokken under vann selv, er litt skeptisk til såpe og eventuelle såperester, så koker jeg de når jeg koker pumpa.
Nr 5: Hva gjør dere med deres små? Har de utbytte av babygymmen?
Når hun er våken, så synger jeg litt og bare snakker. Føler at babygymmen er tidlig enda, 6 uker gammel, hu gjør jo ikke noe der?
Tror det var det for nå. Har så sykt ammetåke, at jeg ikke tenker klart.
Nr 1: Hvor mye har deres små smokken i løpet av en dag?
Her har vi nettopp begynt med å smokk, og hun har jo en del gråtetokter, og roer seg med den, så hun hadde den kanskje totalt 7 timer igår. Er det veldig mye?
Nr 2: Når hun får smokken, sovner hun - kan smokk utløse for mye søvn?
Føler at etter jeg begynte med den, så sover hun mer. Jeg vil jo ikke "presse" henne til å sove. Men hun gråter en del (går til manuellterapeut) og den roer henne så godt. Fælt når hun bare skriker
Nr 3: Hvor ofte skifter dere f.eks pysj? Om den ikke blir skitten?
Skifter selv hver 3.dag, men tenker at er det vits om den er ren?
Nr 4: Vasker dere smokken med såpe og vann, eller koker dere jevnlig?
Skylder smokken under vann selv, er litt skeptisk til såpe og eventuelle såperester, så koker jeg de når jeg koker pumpa.
Nr 5: Hva gjør dere med deres små? Har de utbytte av babygymmen?
Når hun er våken, så synger jeg litt og bare snakker. Føler at babygymmen er tidlig enda, 6 uker gammel, hu gjør jo ikke noe der?
Tror det var det for nå. Har så sykt ammetåke, at jeg ikke tenker klart.