slenge meg på eg og

wow! synes eg va flink selv om det bare ble 40!

ORIGINAL: ohBaby!

wow! synes eg va flink selv om det bare ble 40!

så flinke du e, eg klare bare mellom 0 t 40 % sjøl så 40% e ganske bra[:D][:D][:D][:D]men eg kunne godt gått i skinn buksa å resten av d du hadde tatt på "meg" så du va ishe så langt vekke[:D][:D][:D]

Hahahahha null, null, null!

Ørp... Jeg satsa på den litt mer "jentejente"-stilen her... 20 % er vel ikke akkurat noe å rope hurra for?

Kremt 0 %....
Jeg er Loppis ;)

ORIGINAL: *tine*

Kremt 0 %....
Jeg er Loppis ;)

hehe[:D]d samme fikk jeg på deg,0%

kunne vel stort sett gått i alt derre har tatt "på" meg, men til vanligt er jeg ganske enkel men til fest så liker jeg godt å pynte meg litt ekstra[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

kunne vel stort sett gått i alt derre har tatt "på" meg, men til vanligt er jeg ganske enkel men til fest så liker jeg godt å pynte meg litt ekstra[:D][:D][:D]

Haha, jeg innbiller meg liksom at du har vært litt stæsja når jeg har sett bilder av deg, men det er ikke helt utenkelig at det stort sett har vært i litt pynta sammenhenger [:D]

Hehe...tippet riktige sko i det minste [8D]

ORIGINAL: Aislin

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

Haha, jeg innbiller meg liksom at du har vært litt stæsja når jeg har sett bilder av deg, men det er ikke helt utenkelig at det stort sett har vært i litt pynta sammenhenger [:D]

hehe[:D][:D][:D]må ha vært i litt pynta sammenhenger d da[:D][:D]

Back
Topp