sleng dere på her!!!

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hvordan var deres svangerskap????
og fødsel???

Har hat to relativt normale svangerskap og er nå inne i ett hvor jeg er litt mere plaga, men nå er det jo enda tidlig!!![:)]
De to fødselene mine som jeg har hatt var helt grusomme og jeg gruer meg så mye til fødsel i august....men det blir kanskje KS.[&:]
Den siste fødselen jeg hadde holdt det på å gå riktig galt med både meg og babyen, og jeg bli liggende i dagesvis pga at jeg hadde mista så mye blod.....huff å huff.....dette blir skumle greier!!![:o]

har hatt normale svangerskap,men de to siste var jeg veldig plaga av kvalme(de første 4 mnd) ellers i toppform!![;)]

er av den heldige gruppen som har har fantastisk lette fødsler,det eneste jeg har bruk for under fødselen er lystgassen[8D].men som sagt så er jeg heldig,ikke alle som har så lette fødsler!!

Svangerskapet var tøft de første 20 ukene, jeg var veldig kvalm og kasta mye opp.. men så bedra det seg[:)]
Fødselen var grusom, konstante rier uten pauser, men jeg hadde god støtte i mannen min og jordmora.. Hadde alt av smertestillende som var.. lystgassmaska var på nesten 11 timer i ett... ble helt krakilsk når de prøvde å ta den fra meg..hehe.. .. til slutt kom en nydelig gutt til verden og han er min prins[:D]

Hadde et flott svangerskap, ingen plager før jeg gikk på overtid. Ble innlagt med sf 2 dager før jeg fødte.

Fødselen var også flott, ingen smertelindring. Men eneste negative var at jeg kastet opp fra jeg fikk første rie til jeg kunne begynne å presse. altså 6 timer.

Første svangerskap gikk egentlig veldig bra helt te bekkenløsning begynte da sleit æ for fikk det ganske tidlig,fødselen gikk også bra varte rundt 18-19 timer+at av de timene lå æ med press rier i 2 timer,det andre svangerskapet gikk også veldig bra da fikk æ bekken plagene 3mnd før termin,og fødselen varte i 4 timer[:)][:)]

hadde et veldig fint svangerskap [:)] var plaga med MYE halsbrann og bekkenløsning, men det gikk kjempeflott!

fødselen varte i 3 t og 45 min (fra første rie), så den var kort, men INTENS!! brukte ikke smertelindring, men syns det gikk kjempebra uten [:D]

Back
Topp