• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

slemt??

constanze

Glad i forumet
jeg trenger desperat en søskenvogn, men siden hu eldste er i barnehagen så trenegr jeg ikke den hele tiden, derfor har jeg sett meg ut phill & teds, men så har det seg jo også slik at den koster myyye, men det er en del gode tilbud på den nå..

jeg fant den til 1000 kr billigere enn i andre butikker men da MÅ jeg kjøpe den i rosa..
vil det da være slemt av meg å kjøpe den i rosa? tenker litt på sambo, men han har jo nesten ALDRI unga alene, å han drar i hvertfall ikke ut med begge alene..

takker for alle hjelpende svar..=)

Nå vet ikke jeg hvor du har sett og hvilken pris du har funnet, men fant dette tilbudet på kidsandcare.no [:)]

Uansett, om det er mest du som går med vogna, så hadde jeg glatt kjøpt rosa [:)]

edit; linken glemte jeg [8D]

http://kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=324299&b_kid=490306

Jeg tenker sånn : Ja den er billigere, men er den så enkel å selge igjen når du er ferdig med den?? [8|][;)]

Var jo kjempe pris på den linken du fikk her da! [:D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg tenker sånn : Ja den er billigere, men er den så enkel å selge igjen når du er ferdig med den?? [8|][;)]

Var jo kjempe pris på den linken du fikk her da! [:D]

Enig i den.. Ellers har jeg hørt at søskenvogner kan importeres ganske billig. Har noen venninner som har bestilt fra Nederland, og betalt halv pris..

Back
Topp