slemme vikarbyråer

• Trådstarter Trådstarter ebbi
  • Opprettet Opprettet
E

ebbi

Guest
ja, synes egentlig de er litt slemme mot meg nå[8D]

nå i høst går jeg regnskaosfører på 1 semester, tenker og ta lønn og personal neste halvår. Men egntlig var det jo ikke dette jeg hadde planlagt og gå i år, men da jeg ikke kom inn på det jeg hadde søkt meg på (lærer) ble det dette som et årsstudium på privatskole[;)] dyrt, men hadde bestemt meg 100% forå gå skole i høst uansett hva, og fant ingen andre årsstudium som falt meg av interesse så da ble det dette. Har bestandig hatt interesse for økonomi, men er bare ikke personen til å sitte på et kontoir dag ut og dag inn[8D] så tar det mest for interessen. Nå i desember er jeg ferdig utdanna regnskapsfører om jeg står såklart[;)]

og allerede har det vært diverse vikarbyråer inne i klassen vår headhuntet oss, har sagt til alle at jeg ikke er interessert i jobb så ikke kontakt meg. Da jeg skal gå skole fremover og få meg ei utdanning. Vel, et vikarbyrå har tydeligvis ikke fått med seg dette. Fikk tilbud i posten i dag om 100% fast vikariat i 2 år hos Statoil Hydro med garrantilønn på 390 000 kr[:-] Aldri hatt så masse penger jeg!![8|] Slemme slemme vikarbyrå som lokker med slike tilbud [8D] haha.

Men blir skole på meg uansett, og fattigdommen noen år til fremover til jeg er ferdigutdanna[;)]

Men fy dem[8D]

ja fy søren.. fryktelig dårlig gjort å friste med sånne lønninger... [8D]

Så slemme de er [8D]
men holder med deg i å gå skole jeg [:)]

Hadde tatt vikariatet. Jeg har masse utdannelse, blant annet allmennlærer som jeg jobber som, men får ræva betalt!!! Føler meg som en idealist.

Oh... det hadde ikke jeg klart å si nei til gitt.... [8D]

ORIGINAL: snusmumrik

ikke jeg heller :P

ORIGINAL: juni/juli

Hadde hoppet rett på!
Du kan garantert få deg masse kurs/utdanning videre hos S.H. og slippe et enormt studielån og crappy betalt jobb etterpå! [8D]
(Nå følte jeg meg litt slem, jeg også. Jeg er alltid for utdannelse, men er mulig jeg bare skulle blitt snekker i stedet for å ta en dyyyyyr og idealistisk (som spent og nervøs så fint kaller det) utdannelse som aldri kommer til å lønne seg [;)][:D])

ORIGINAL: Klatten

ORIGINAL: juni/juli

Hadde hoppet rett på!
Du kan garantert få deg masse kurs/utdanning videre hos S.H. og slippe et enormt studielån og crappy betalt jobb etterpå! [8D]
(Nå følte jeg meg litt slem, jeg også. Jeg er alltid for utdannelse, men er mulig jeg bare skulle blitt snekker i stedet for å ta en dyyyyyr og idealistisk (som spent og nervøs så fint kaller det) utdannelse som aldri kommer til å lønne seg [;)][:D])

tror jeg må si meg enig her jeg!!!

Nei, det frister veldig! Men, jeg har sånn smått prøvd ut kontor-rotte rollen før og vet så absolutt at det ikke er noe for meg[8D] Kommer ikke til å trives i det hele tatt, vet det 100%. Så blir nok skole på meg[;)] Jeg har uansett utdanninga her i fremtiden om jeg skulle ombestemme meg[:)] Men var ikke uten grunn at jeg sa at de ikke skulle ta kontakt, for såklart frister det veldig!! Er jo masse penger!![:-] Men.. Får se om jeg kanskje går sosionom istedet for lærer, men en ting er jeg fast bestemt på. Jeg har lyst til å jobbe med barn til en viss grad ihvertfall[:)] Og det gjør jeg ikke akkurat som kontor-rotte.[8D]

Jeg mener at det viktigste er at man trives med det man jobber som ikke lønna, så holder fremdeles med deg i skolegang jeg [;)]
(ikke at jeg heller hadde hatt så mye i mot pengene)

ORIGINAL: overasket

Jeg mener at det viktigste er at man trives med det man jobber som ikke lønna, så holder fremdeles med deg i skolegang jeg [;)]
(ikke at jeg heller hadde hatt så mye i mot pengene)

Veldig veldig veldig enig igrunn! [8D]

Back
Topp