Slem mamma

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
ja det føler jeg meg nå[:(] Jeg skulle sette strikk i håret på snuppa og da jeg skulle ta henne opp fra golvet så begynner hun og gå så jeg mister taket på henne mens hun forsatt er på golvet. Så det ender opp med at armene mine går nedover beina hennes så hun mister balansen og deiser ned i golvet med ansiktet først[:o] Hun gråt så sårt på skulderen min for hun fikk "sprekk" under leppa oppe ved strengen[:(] Så nå ser det ut som hun har snusleppe stakkar[&o] Men hun er i storform nå og er blid som ei sol[:D] De glemmer det så fort,men det gjør ikke mamman[&o]

uff da... ikke moro å være skyld i uhella til barna.. men godt de glemmer fort, var jo ikke sånn at du gjorde det med vilje, så hvis du klarer må du bare skyve vekk den dårlige samvittigheten...:)

huff ja det gjør vondt i mammahjertet.[&o]. men du gjorde det jo ikke med vilje og det vet jo snuppa di  også[:D]

Det er som regel værre for mamman enn for barnet, sånn følesesmessig

ORIGINAL: elisa26

huff ja det gjør vondt i mammahjertet.[&o]. men du gjorde det jo ikke med vilje og det vet jo snuppa di  også[:D]

Ja det sikkert og visst.. Men det er sånt som ikke skal skje da[&o]

Uff, sånt skjer så fort.... Du er nok ingen slem mamma nei!![:)]

Uff da.. MEN dette er sånt som kan skje..

DU er INGEN slem mamma fordi altså!!!! [:D]

Tusen takk for støttende ord jenter[:)] Dere er så snille og vet hva dere skal skrive for og glede[:)] Vet at jeg ikke er en slem mor men det føles sånn der og da[&o] 

uff da, kjenner igjen den følelsen. Er den verste. Men mamma trøst er jo det beste i verden, så det går nok fint

ORIGINAL: Mamman til go`jenta

ORIGINAL: elisa26

Ja det sikkert og visst.. Men det er sånt som ikke skal skje da[&o]

desværre så kan man ikke forutse ulykker, enda godt det ikke var noe værre som skjedde da når man først er uheldig..[;)]

Stakkars liten, det er jo sånn som skjer da. Jeg er også slem[:(] [:(]William får mye innedager nå for jeg orker ikke løpe ute etter ham med mitt bekken[:(] Samvittigheten gnager[&:]

Back
Topp