slektsvugga

vestfoldmann

Betatt av forumet
se hva mamma kom med i dag :D familiens slektsvugge skal gå videre :D bare skaffe ny madrass og dyne selvsagt :)

7313_10151433624161924_267523575_n.jpg

Utrolig fin! Vi og har ei "slektsvugge", men vi har såpass liten leilighet at vi skal heller ha leandervugge:-)

jeg hadde utrolig lyst på en leandervugge, men er uføretrygda, så går for "rimeligere alternativer"... vi bor i en 2 roms på 50 kvm, med en hund, vi skal få det til å funke ;)

jeg hadde utrolig lyst på en leandervugge, men er uføretrygda, så går for "rimeligere alternativer"... vi bor i en 2 roms på 50 kvm, med en hund, vi skal få det til å funke ;)

Vi har en 4 roms på 75 kvm.. og med en nysgjerrig gutt på 3,5 fra før så er det nok greit for babyen å komme litt opp fra gulvet;-)

Vi betalte forøvrig kun 1000 kr for vugga brukt:-)

det var en fin pris :) hadde jeg og slått til på¨:) desverre ingen barn fra før her, men nå kommer det :D

Har kjøpt masse brukt denne gangen! Brukte aaaaaltfor mye penger på utstyr sist. Bare sløsing etter min mening! Har jo fått kjøpt en del billig iom at det var opphørssalg på babyshop her med -80% ! Har også kjøpt mye gjennom kjøp og salg sidene på facebook:-)

Back
Topp