Sleeve

Roxanne

Elsker forumet

Hva synes dere om sånne tattoveringer på jenter?
Hva tenker dere om en sånn jente når dere ser henne, før dere har snakka med henne?
Hvordan ville dere reagert om dere kom til en psykolog som hadde en sånn?

Min mann har sleeve på ene armen, og har planer om å dekke den andre også.. Så jeg reagerer ikke på det. På rett jente med rett stil er det kjempestilig!

...Og regner med en psykolog kler seg på en slik måte at den dekkes.. [:)]

jeg synes det er drit stygt på jenter . men jeg dømmer ikke folk som har slike tattiser fordi. og har jeg kommet til en psykolog med en slik en så har jeg ikke tenkt noe annet enn at jeg er glad jeg ikke kom til en tørrpinne av en gammel gubbe[8D]

LOVE IT!!!!!!!!!!

En tattoert psykolog kan vel være jævlig flink i jobben sin fordet? Er forskjell på jobb og privat da..

Synes ikke det er pent på noen i det hele tatt [8|]

Så hyggelig å lese at dere tenker sånn ang. yrket! Akkurat det jeg også tenker. For det første kommer jeg jo store deler av året til å være dekket av genser/jakke. Men samtidig så tror jeg også at det for mange kan være vel så enkelt å åpne seg for noen som er på "deres nivå" istedenfor en som sitter med dress og røyker pipe.

Skal ned på lets buzz å snakke om halfsleeven min neste uke[8D] haha-[:D]
har ganske store tattooer på underarmene,så skal dekke begge overarmene med hver sin sleeve og dekke resten av underarmene,så det blir sleeves til slutt[;)]

så,jeg liker det....[:D]

ORIGINAL: Astrone Laluna

har ganske store tattooer på underarmene,så skal dekke begge overarmene med hver sin sleeve og dekke resten av underarmene,så det blir sleeves til slutt[;)]

Kult :)
Hvorfor velger du let's buzz? Kan jeg få se bilder av tattisene dine derfra? Jeg har tatt to på leading light med to forskjellige personer, den ene var utrolig slurvete gjort, og den andre syns jeg var veldig proff.

ORIGINAL: Roxanne

Hvorfor velger du let's buzz? Kan jeg få se bilder av tattisene dine derfra? Jeg har tatt to på leading light med to forskjellige personer, den ene var utrolig slurvete gjort, og den andre syns jeg var veldig proff.

har ikke noen bra bilder på dataen, kun av den ene-rett etter den ble tatt. skal finne link[;)]
har 5 tattooer og alle er tatt på lets buzz, har veldig bra erfaring derfra så fortsetter der, skal ta sugerskull/day of the dead- half sleeve over denne:

--------------------------------------------------------------------

tema på den sleeven:

med røyk rundt,stjerner innimellom og litt forskjellig snacks[8D]

vil ha en feminin hodeskalle i fokos på sleeven og forskjellig digg rundt,liker veldig godt den med hår[:)]

har ikke noen bra bilder på dataen, kun av den ene-rett etter den ble tatt. skal finne link[;)]
har 5 tattooer og alle er tatt på lets buzz, har veldig bra erfaring derfra så fortsetter der, skal ta sugerskull/day of the dead- half sleeve over denne:

tema på den sleeven:

vil ha en feminin hodeskalle i fokos på sleeven og forskjellig digg rundt,liker veldig godt den med hår[:)]

Peeeeeeeeeeent [:)]
Jeg er så usikker på hvor jeg skal gå!

Jeg skal ha musikktema, med en notelinje og mønster fra albumene til favorittbandene mine, bl.a. hente ut litt fra logoen til queen og ac/dc. Vurderer også å tatovere Slash ;p Men da er det ganske viktig at de er flinke på portretter, selv om eg ikke akkurat skal ha portrett av ham.

ORIGINAL: BølleBella

Synes ikke det er pent på noen i det hele tatt [8|]

Jeg syns det er råsexy!! Nesten så jeg syns det er penere på damer enn på menn! Og en tatovering har ingenting å si for om man er link i jobben sin, så jeg hadde neppe reagert.

tema på den sleeven:

Peeeeeeeeeeent [:)]
Jeg er så usikker på hvor jeg skal gå!

Jeg skal ha musikktema, med en notelinje og mønster fra albumene til favorittbandene mine, bl.a. hente ut litt fra logoen til queen og ac/dc. Vurderer også å tatovere Slash ;p Men da er det ganske viktig at de er flinke på portretter, selv om eg ikke akkurat skal ha portrett av ham.

takk[;)]
er flere på lets buzz som er KNALL flinke på portretter[;)]
anbefaler deg å gå innpå siden deres her på nettet å sjekke de ut[:D]
carpe diem baby er jo....Metallica -vettu[8D]
så musikk er bra[:D]

ORIGINAL: Citerza

Elsker det!! Men blir nok ikke noe sånt på meg, for da blir jeg nok singel igjen[&:]

Kjæresten min får ikke understreket nok hvor stygt han synes det er, og ymtet frempå noe i den dur, om at han ikke hadde sett for seg å være sammen med en sååå tatovert jente, og blabla. Da sa jeg at han var hjertelig velkommen til å stikke hvis han ikke kunne akseptere meg slik jeg er og med den stilen jeg har. Så får vi nå se da, når den er på plass, om han er noe å samle på [8D]

Jeg synes tatoveringer generelt er stygge. Og det der er grusomt!!!! Hadde jeg kommet til en psykolog som hadde sånne, så hadde jeg tenkt at jeg kunne finne meg en ny en. En psykolog som har valgt å ha sånt, er nok ikke spesielt kompatibel med meg. Og dersom jeg hadde tatt det store skrittet å begynne av psykolog av en eller annen grunn, så ville jeg i alle fall hatt en annen type enn en som så sånn ut!

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg synes tatoveringer generelt er stygge. Og det der er grusomt!!!! Hadde jeg kommet til en psykolog som hadde sånne, så hadde jeg tenkt at jeg kunne finne meg en ny en. En psykolog som har valgt å ha sånt, er nok ikke spesielt kompatibel med meg. Og dersom jeg hadde tatt det store skrittet å begynne av psykolog av en eller annen grunn, så ville jeg i alle fall hatt en annen type enn en som så sånn ut!

Hva er det som gjør at du føler at en psykolog som velger sleevetatovering ikke vil være "kompatibel med deg"?

Back
Topp