Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Astrone Laluna
Skal ned på lets buzz å snakke om halfsleeven min neste uke[8D] haha-[:D]
har ganske store tattooer på underarmene,så skal dekke begge overarmene med hver sin sleeve og dekke resten av underarmene,så det blir sleeves til slutt[;)]
så,jeg liker det....[:D]
ORIGINAL: Roxanne
har ganske store tattooer på underarmene,så skal dekke begge overarmene med hver sin sleeve og dekke resten av underarmene,så det blir sleeves til slutt[;)]
Kult :)
Hvorfor velger du let's buzz? Kan jeg få se bilder av tattisene dine derfra? Jeg har tatt to på leading light med to forskjellige personer, den ene var utrolig slurvete gjort, og den andre syns jeg var veldig proff.

Hvorfor velger du let's buzz? Kan jeg få se bilder av tattisene dine derfra? Jeg har tatt to på leading light med to forskjellige personer, den ene var utrolig slurvete gjort, og den andre syns jeg var veldig proff.
har ikke noen bra bilder på dataen, kun av den ene-rett etter den ble tatt. skal finne link[;)]
har 5 tattooer og alle er tatt på lets buzz, har veldig bra erfaring derfra så fortsetter der, skal ta sugerskull/day of the dead- half sleeve over denne:
--------------------------------------------------------------------
tema på den sleeven:
med røyk rundt,stjerner innimellom og litt forskjellig snacks[8D]
vil ha en feminin hodeskalle i fokos på sleeven og forskjellig digg rundt,liker veldig godt den med hår[:)]
har ikke noen bra bilder på dataen, kun av den ene-rett etter den ble tatt. skal finne link[;)]
har 5 tattooer og alle er tatt på lets buzz, har veldig bra erfaring derfra så fortsetter der, skal ta sugerskull/day of the dead- half sleeve over denne:
--------------------------------------------------------------------
tema på den sleeven:
med røyk rundt,stjerner innimellom og litt forskjellig snacks[8D]
vil ha en feminin hodeskalle i fokos på sleeven og forskjellig digg rundt,liker veldig godt den med hår[:)]
Peeeeeeeeeeent [:)]
Jeg er så usikker på hvor jeg skal gå!
Jeg skal ha musikktema, med en notelinje og mønster fra albumene til favorittbandene mine, bl.a. hente ut litt fra logoen til queen og ac/dc. Vurderer også å tatovere Slash ;p Men da er det ganske viktig at de er flinke på portretter, selv om eg ikke akkurat skal ha portrett av ham.
ORIGINAL: Citerza
Elsker det!! Men blir nok ikke noe sånt på meg, for da blir jeg nok singel igjen[&:]
ORIGINAL: Fru Riskorn
Jeg synes tatoveringer generelt er stygge. Og det der er grusomt!!!! Hadde jeg kommet til en psykolog som hadde sånne, så hadde jeg tenkt at jeg kunne finne meg en ny en. En psykolog som har valgt å ha sånt, er nok ikke spesielt kompatibel med meg. Og dersom jeg hadde tatt det store skrittet å begynne av psykolog av en eller annen grunn, så ville jeg i alle fall hatt en annen type enn en som så sånn ut!