Slapp og trøtt...

^Yakine^

Glad i forumet
Flere som er det? Slappe og trøtte altså? Trodde da dette skulle gi seg snart jeg!! :-) har jo ikke energi til noe som helst, og iallefall ikke til å være sosial.. Bittelitt slitsomt, egentlig :P men man skal visst høre på kroppen sin, hører jeg dem sier :D

Jeg har det sånn,kjempe trøtt og sliten,og jernlager var fint,så da er det vel bare babyen som krever sitt. :)

Jeg har det sånn til de grader!!!
Går rundt og gjesper hele dagen. Sånne laaaange gjesper hvor man omtrent gaper over sitt eget hode. Er kjempesliten og tom for energi hele dagen. Etter ca 4 timer på skolen må jeg hjem å sove, så gjøre unna litt lesing, eventuelt husarbeid, så hvile litt igjen, så spise bittelitt, så hvile litt igjen, før jeg er stuuuptrøtt i halv 10 tiden...... mellom 10 og halv 11 bruker jeg å gi opp :P

Jeg trodde også at dette skulle gi seg etter 3 mnd, men det skal vist vare litt lenger tydeligvis. Dette var noe jeg ikke hadde beregnet med da jeg bestemte meg for å bli gravid student ^^

Ååå kjenner det igjen.. Vi driver og flytter, skal ha valpekull om 4 uker, skal hente ny valp i finland og jeg har egentlig mest lyst til å bare sove igjennom det hele! Vil ikkkkkkeeeee vaske mer, og er drittlei alt utenom sengen min :P

Det er så innmari irriterende!! :-P jeg står opp, spiser frokost, og sovner som regel på sofaen i et par timer etterpå :-P og gud forby om jeg skulle våge meg bort på besøk, da er jeg helt ferdig når jeg kommer hjem, og kan sove i tre-fire timer etterpå :-P jeg sovna faktisk nesten mens jeg var på besøk hos ei venninne og, mens hun fortalte meg noe!:-P kjempehyggelig med besøk sikkert ;-) men det går forhåpentligvis over snaaaart....!!:-P

Lilje_prøver skrev:
Ååå kjenner det igjen.. Vi driver og flytter, skal ha valpekull om 4 uker, skal hente ny valp i finland og jeg har egentlig mest lyst til å bare sove igjennom det hele! Vil ikkkkkkeeeee vaske mer, og er drittlei alt utenom sengen min :P

Korthår dere skal hente eller? :-)

Trøtt, ja! Håper fortsatt det snart skal gi seg, jeg er 12+2, bare. Håpehåpe! :)

Ja, skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom arbeidsdagen noen ganger. jeg har nå måtte kaste inn håndkle og prøver å få til hjemmekontor to dager i uka og håpe det hjelper. Eller så må jeg be om 20% sykemelding så jeg kan komme senere og gå tidligere. vet mange kanskje ikke synes dette er grunn nok, det gjør jeg egentlig ikke sjøl heller, meeeeen når man sitter på jobben ukonsentrert trøtt og føler at det går utover jobben sin.. hva skal man ellers gjøre da??? Blir fortvila noen ganger over situasjonen og håper det endrer seg, får så dårlig samvittighet ovenfor samboer og 2 år gamle skatten vår..

Jeg er enda trøtt :( akkurat nå har jeg lagt meg i senga for å sove noen timer ;) gleder meg veldig til det går over !! :) Gutten min kom i går etter middag å spør om jeg er trøtt :p trur det er en som er blitt vant til en fryktelig trøtt å lat mamma , stakars.

Har vært inne og mer eller mindre sengeliggendes siden uke 6!

Sofa, seng, sofa, seng.... dagen lang og alikevel sovet som en stein om natten! Ikke sosial, ingen trening etc....
så blitt mye tv og glaning i taket OG mye sniking her inne ; )

Helt normalt, dessverre! 

Kjempetrøtt!! Men har dessverre ikke mulighet til å legge meg å sove når jeg vil.. Pliktene kaller.. Sliter masse m nattesøvnen også nå.. Våkner ørtogførti ganger på natta og går på do.... kjedelige greier, håper d snart gir seg...

Back
Topp