slapp og sliten

Gullungene 07 og 09

Forelsket i forumet
Er det flere som går rundt å er konstant trøtt, slapp,sliten og lei??  Om det er normalt liksom?
jeg er like sliten uanset hvor lite/mye søvn eg får.. Om kvelden verker d i alle ledd av tretthet.. Synes d er så rart. Skal vel ikke være så sliten av å ha 2 unger? Jeg synes ihvertfall ikke d er slitsomt å være m dem, men kroppen synes visst d....  *blæ* liker d ikke[&o][:'(]

Jeg går stort sett rundt og er sliten jeg og [8D]

Er egentlig bare ødeleggende å sove lenge en dag innimellom, for det forstyrrer rytmen som kroppen har vendt seg til.
Men det kan være en ide å sjekke jernlager og blodprosent !

Jeg går også rundt å er konstant trøtt, slapp, sliten og lei!!

Er så sliten og lei slik ting er nå, at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Har null overskudd til noe som helst.
ALT irriterer meg!
Innimellom har jeg bare lyst å pakke noen klær i kofferten og reise bort fra alt for en stund.
Når snuppa har lagt seg om kvelden sitter jeg som en zombie i sofan og er knapt med i denne verden. Null overskudd!

...satser på at det blir bedre etterhvert!

Nå har jeg lavt stoffskifte da, men tok en haug med prøver i sommer fordi jeg bare var trett og svimmel hele tiden. Da fant de ut at jeg hadde for lite folat i kroppen, noe som er vanlig etter ett svangerskap. Så dra og ta noen blodprøver og utelukk eller oppdag evt mangler [:)]

Back
Topp