Slapp og kvalm

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå er jeg 9+3 og føler meg utrolig kvalm og slapp! Jeg orker absolutt ingenting, og reagerer på alt fra kroppslukt til hva naboen lager til middag! Har noen av dere noen gode tips? Jeg har på seabands men de hjelper ikke særlig. Legen sykmeldte meg i går og skrev ut Afipran, men kastet opp på kvelden selv etter jeg hadde tatt de. Hadde hyperemesis i forrige graviditet og håper det blir bedre denne gangen da jeg slet med kvalme til uke 21! Gåturer gjør meg bare mer svimmel og kvalm :( Er ikke meningen å klage, men er så kjipt å ikke ha energi til noe og konstant føle seg kvalm.

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Sånn har jeg det også nå.. så henger meg på tråden.

Masse god bedring

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har det akkurat likedan (men kaster ikke opp, heldigvis). Legen sykemeldte meg delvis til uke 14. Hun sa at akkurat disse ukene ofte er de aller verste. Det er hardt arbeid, det kroppen vår gjør nå.

Skulle ønske jeg hadde noen råd, men jeg har ikke det. Vi må bare holde ut og lytte til kroppen når den sier at vi må slappe av.

Har vært slik i 6 uker nå og det eneste som "fungerer" for meg er å ligge i ro. Hvor mye og hva jeg har klart å spise har variert veldig. Spiser det jeg har lyst på, er det ingenting som frister så spiser jeg ingenting. Har heldigvis ikke vært noe vanskelig å drikke litt vann denne gangen så jeg overlever. God bedring!

Hvis du opplever vekttap og ikke klarer å holde på noe ville jeg tatt kontakt med legen. Da trenger du kanskje litt påfyll intravenøst. Væske hjelper utrolig masse!

Ville også bedt om å få prøve annen kvalmestillende siden Afipran ikke fungerer. Slet selv med hyperemesis sist svangerskap, og ligger innlagt pga. det samme nå. Føler med deg! ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Jeg har vært heldig med at jeg klarer å få i meg litt vann. Jeg smådrikker hele tiden for å unngå innleggelse denne gangen i og med at jeg har en som skal begynne i bhg om 2 uker. God bedring til dere! Vi får håpe det snart går over for oss og at vi får nytt andre og tredje trimester i hvert fall :)

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Har du gått ned i svangerskapet til nå?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Back
Topp