Slapp ikke unna premature/falske rier denne gangen heller...

Jeg som trodde at jeg kanskje skulle slippe unna det dette svangerskapet.. Men den gang ei.. Med snuppa så hadde jeg premature rier i uke 31 og 34.. Var inne ei uke i 31 og ei uke i 34 uten at noe skjedde.. Natt til fredag måtte jeg inn på fødestua her for takene var så intense og kom reglemessig.. fikk adelat og måtte ligge der en halvtimes tid for å se om det ga seg.. Og det gjorde det, og takene hadde ikke innvirkning på livmortappen eller noe annet der nede.. Men hadde ikke takene gitt seg så hadde jeg blitt sendt til UNN Tromsø. Men de ville at jeg skulle komme dit på fredag uansett for de ville sjekke emg grundig der. Så da var det bare hjem for å sove noen timer for å så starte til Tromsø...
Fikk ul og alt var bra med lillegutt og han er estimert til 1960 gram nå og han har bollekinn :) Det går heller ikke ann å ta feil av kjønnet for nå viste han det enda bedre enn på den ordinære ul :) Han knyttet handa til oss så det er nok en liten sjef i magehuset.. Fikk også innvendig ul for å sjekke livmorhalsen og livmortappen var 3.5 cm så da kunne jeg dra hjem siden den ikke var fortkortet heller noe.. Så det er vel noe jeg bare må leve med fram til han kommer til verden..

Det var min opptadering til dere jenter :)

Så godt å høre at takene ga seg å ikke påvirket livmorhalsen:) fin vekt på lille i magen! Krysser fingrene for at du slipper mer premature rier:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Så godt å høre at takene ga seg å ikke påvirket livmorhalsen:) fin vekt på lille i magen! Krysser fingrene for at du slipper mer premature rier:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Ja det var fin vekt så er litt spent på hvor tung har er når han kommer til :) Ja håper det var kun denne gangen :)

Så godt at dere blir grundig sjekket:) håper han blir inni der litt til. Når er terminen?

Venter nr 3 4. August:)

Så bra at du blir godt passet på og at takene ikke har påvirket det der nede :)

* Lillesøster ventes 19 august *

Det er sikkert noe med den dagen ;) jeg kom akkurat hjem etter samme opplevelse, men også svært lite liv de siste 48 timene ;( men min gutt veier 2525 gr han er vist stor så skal på ekstra sjekk 5 august da de tar vekstkontroll :/ 17 juni at livmorhalsen 5 cm men i dag 3,8 så noe skjer men dette kan ta tid......vi har jo fortsatt en stund igjen!!!! Supert at alt er bra med deg og lille gutt ;)

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Det er sikkert noe med den dagen ;) jeg kom akkurat hjem etter samme opplevelse, men også svært lite liv de siste 48 timene ;( men min gutt veier 2525 gr han er vist stor så skal på ekstra sjekk 5 august da de tar vekstkontroll :/ 17 juni at livmorhalsen 5 cm men i dag 3,8 så noe skjer men dette kan ta tid......vi har jo fortsatt en stund igjen!!!! Supert at alt er bra med deg og lille gutt ;)

Huff ikke bra :/ Var du innlagt eller? ser vi er akkurat like langt og har termin på samme dag og venter en gutt :) Ja da var han jo stor ja... Men godt at du skal på en kontroll til..

Nei slapp heldigvis å bli innlagt, men skal komme tilbake hvis ikke det blir litt mer liv eller at smertene blir verre !!! Men våknet i dag med så mye svimmelhet, utrolig ubehagelig ;( ja artig at vi er så like da ;) ja stor er han så håper at eg slipper å gå helt til termin da blir han jo VELDIG STOR :/ storesøster var jo bare 3145 så rart a det er så stor forskjell på de !!!

Jeg er også like langt som dere, bare at vi ventet jente :p :)

Jupp :) ifølge terminlista er vi noe på 19 august ;)

Back
Topp