Slapp i beina

Melkesjokolade ❤️

Betatt av forumet
Noen andre som plutselig blir slapp, skjelven i beina og føler at blodsukkeret er lavt...

Fikk et slikt "anfall" på butikken den ene dagen, der Eg begynte å svette og ble helt gele i beina... Heiv i meg en sjokolade på en benk utenfor...
Og nå i sted da Eg stod på kjøkkenet ble beina slappe og følte Eg måtte hive i meg noe mat...

Eg spiser jo Hele tiden

Sniker.

Kan være blodtrykksfall? Vanlig i svangerskap, veldig ubehagelig.

Kan høres ut som blodtrykksfall ja.. evt lavt blodsukker da, men om du spiser ofte burde ikke det bli spesielt lavt :) blodtrykksfall er ubehagelig, men ikke farlig :)

Jeg har blodtrykksfall stadig vekk. Kjenner det først på pulsen. Begynner å puste veldig tungt, så svette og hvis jeg ikke setter meg ned da blir jeg veldig dårlig. Holdt på å svime av på butikken når jeg fikk det ved kassa når jeg skulle betale for noen uker siden. Så jeg satt meg ned foran alle sammen,det var dritflaut men hadde ikke mye valg. Rakk heldigvis opp til betalingsterminalen fra gulvet :joyful:

Jeg kommer meg ganske fort igjen ved å sitte litt. Hjernen trenger bare litt mer blod. Føles helt jævlig men du trenger ikke være redd. Det absolutt verste som kan skje er at du svimer av. Blodtrykket vil isåfall stabilisere seg igjen. Sett deg ned når det kommer, uansett hvor du er er mitt råd. Det stabiliserer seg veldig fort.

Hvis du har blodsukkerfall gjør du vel det riktige men sjokolade er kanskje ikke det beste for å holde det stabilt. :woot:

Tusen takk alle... Hahaha, nei, sjokolade klarer Eg egentlig ikke å spise en gang lengre, men der og da va d eneste eg måtte ha
Men skal snakke med legene på tirsdag, skal da på UL for sjekk...

Hos jordmor va blodtrykket mitt høyt... Men sikkert mest for at Eg var litt nervøs og stresset...

Jeg skulle ønske jeg klarte å spise sjokolade... omnom hahaha

Lykke til ❤

Back
Topp