Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det man bør unngå er under 1500kcal om dagen, samt slankepiller og liknende ifølge artikkelen. Jeg har aldri spist så lite på en dag! Så jeg tolker det som om så lenge man spiser mer enn 1500 er det greit?Det med slanking og amming er at om man slanker seg produseres det giftstoffer som kan gå over i melken. http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Mors-helse/Er-det-greit-a-slanke-seg-nar-man-ammer/
Det om du delammer eller fullammer spiller ingen rolle, men ungen vil selvsagt få i seg mindre. MEN, aktiv slanking er ikke det samme som å spise sunt og bevege seg så ingenting som hindrer deg i det.
De som spiser under 1500kalorier opplever å kunne miste melkemengden, altså energi nok til å produsere melk. Kalorigrensen er jo litt varierende fra person til person da man har ulikt behov for hvor mye kalorier man trenger og bruker. Men man bør ikke gå ned mer enn 0,5 kg i uken mtp giftstoffer som frigjøres.Det man bør unngå er under 1500kcal om dagen, samt slankepiller og liknende ifølge artikkelen. Jeg har aldri spist så lite på en dag! Så jeg tolker det som om så lenge man spiser mer enn 1500 er det greit?
Men ja, jeg skal ikke gjøre drastiske tiltak! Føler meg så stor, slapp og "ekkel". Så å spise sunnere og legge inn litt trening burde hjelpe![]()
Enig med Malla89.Spis sunt og riktig og beveg deg mer. Det er bare flottbare ikke overdriv sånn at du mister for mye vekt for fort.