slanking

mor.t.to

Betatt av forumet
fleire en mej so he fått beskjed om å bjønde å trene magen for den he vårte for stor? ja d e av noken so e fullt klar over at ej e gravid... men ej prøvde en kjole so såg han på mej å sa at ej burde virkelig bjønde å trene, for ditta va fælt... absolutt ikkje noke en v høyre når en e gravid... ej e no 9+4, å he fått stor mage... he våre gla for magen min å gledd mej litt t 17 mai for å kunne vise at ej e gravid.. men no e bunaden for liten og ej må ut å handle me dissa orda i bakhaude... sko virkelig ønske ej klarte å svare tilbake men d e ikkje alltid like enkelt... tenk om folk tenkte sej om før dei opna kjefte...

faren min..

ja d syns ej også.. ødelegge utrulig masse....

Din egen far?? Oiii..Da hadde jeg klikka i vinkel..Fy fader..Hev hode å ver stolt av magen..Du har tross alt en glede i magen:)Ikke la din egen far ødelegge den gleden m at magen har kommet frem.. Klem

Sko gjerne klikka... kanskje han hadde tenkt sej om... men blir heller deppa av d... mor mi e like flink me komentarane... rart ej slit me dårlig sjølvtillit..

mor til to gull, 05 og 12

Har ei mor som snakker før hun tenker stort sett hver gang. Jeg har en del for mye på kroppen ( det har hun også hatt men greid å gått ned i vekt ) Dette får jeg da høre.. Nå er min mamma syk i tillegg, uten at det er noen unnskyldning. Hun vet jeg er gravid så får ikke høre noe ang vekt nå.

Man skal uansett ikke slanke seg når man er gravid heller. Så at vi som er gravide får høre at vi må slanke oss er rett og slett sårende.. Å i allefall fra nær familie.

Sko gjerne klikka... kanskje han hadde tenkt sej om... men blir heller deppa av d... mor mi e like flink me komentarane... rart ej slit me dårlig sjølvtillit..

Skjønner du blir deppa, men jeg hadde tatt d opp likevel..Ble skikkelig provosert på di e vegne..Har dem ikke noe anett å gulpe ut av seg så kan d være..Ta d opp neste gang du møter han å si akkurat hva du føler om d..Håper han skjønner hvor dum han har vært

Skjønner du blir deppa, men jeg hadde tatt d opp likevel..Ble skikkelig provosert på di e vegne..Har dem ikke noe anett å gulpe ut av seg så kan d være..Ta d opp neste gang du møter han å si akkurat hva du føler om d..Håper han skjønner hvor dum han har vært
Ja vurderer de sterkt. .. kan hende ej fe mot til å gjere de i morga. Men de går vel inn eine øyra og ut den andre. .

Har ei mor som snakker før hun tenker stort sett hver gang. Jeg har en del for mye på kroppen ( det har hun også hatt men greid å gått ned i vekt ) Dette får jeg da høre.. Nå er min mamma syk i tillegg, uten at det er noen unnskyldning. Hun vet jeg er gravid så får ikke høre noe ang vekt nå.

Man skal uansett ikke slanke seg når man er gravid heller. Så at vi som er gravide får høre at vi må slanke oss er rett og slett sårende.. Å i allefall fra nær familie.
He samme kropps fasong som mor mi og ho ser sine feil på mej so ditta kjenne ej til. .. nei syns ingenting om å slanke sej som gravid. . Naturligvis noken som går ned i vekt når dei e gravide, men dei går gjerne ikkje inn for de sjøl. . Mor mi e glad i utsagnet " graviditet er ingen sjukdom, det er ein tilstand". Ej hata de utsagnet

Har selv en far som kan være flink med å komme med kommentarer. Enten så bare overser jeg dem, eller så sier jeg i fra om at slikt sier man bare ikke. Har tatt mange år, og han har blitt bedre, eller om det bare er for at jeg ikke ser han så ofte lenger, ikke godt å si.
Hvis du orker, så ta det opp med han og si at man sier ikke slikt til en person som er gravid, eller noen person gennerelt. For det ødelegger selvtilitten. Hvis ikke det går så bruk noe som han blir utilpass med som et eksempel på hvorfor man ikke sier sånt. Lykke til! :)

nei så frekt! sorry men det der går ikke an! :-(
e magen din på plass så skal den da ikke slanked vekk! :-O herregud magen kommer og den skal bli! i starten av graviditeten så e magen ikke stor å rund som e høygravid..ofte så føler man seg at en har lagt på seg..men den vokser jo! greit å trene når en e gravid..men for andre formål :-)
trur eg hadde sagt noe til han om hvordan du føler deg, for sånn skal ikke foreldre oppføre seg! :-/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ta på deg den strammaste kjolen du har, og vis "Bumpen" med GOD SAMVITTIGHET!!!!!!!!

Det er en ting å være sunn og bevist. Det er noe annet å begynne hardtrening. Eg er overhodet ikke noen sylfide, men ka pokker??? Skal vi alle være like da?

Shake that bump, sista! ;-)

Ta på deg den strammaste kjolen du har, og vis "Bumpen" med GOD SAMVITTIGHET!!!!!!!!

Det er en ting å være sunn og bevist. Det er noe annet å begynne hardtrening. Eg er overhodet ikke noen sylfide, men ka pokker??? Skal vi alle være like da?

Shake that bump, sista! ;-)
Hehe ja he våre å kjøpt et skjørt ej fekk en fin rund mage i... no gjelde d berre å finne en fin overdel t i morga so ser ej gravid ut og ikkje feit. Magen ste rett ut "heldigvis", so en ser d ikkje e feitmage men gravidmage

Blir helt satt ut jeg. Akkurat som det ikke er nok kroppsfokus alle andre steder! Jeg er sikker på magen din er kjempeflott! Bær den med stolthet:)

Søkki. Skulle fått svar på tiltale for å si det sånn..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe ja he våre å kjøpt et skjørt ej fekk en fin rund mage i... no gjelde d berre å finne en fin overdel t i morga so ser ej gravid ut og ikkje feit. Magen ste rett ut "heldigvis", so en ser d ikkje e feitmage men gravidmage

Vis magen med stoltheit og gi blanke i idiotiske kommentara! Trur ej ha klikka viss nokken sa nokke slikt her, og magen min e berre stor, kan like gjerne tolkast som "herregud ho he lagt på sej-mage" som gravidmage:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp