slanking uten trening?

biddy

Glad i forumet
e her nåken som slanka sei men ikkje trena? ka dokke jer eventuelt? og funka de?

he ei vennine som skulle prøve på (no huska ikkje ej ka de heite :P) men en skulle vertfall få på sei gjørme å so plastfolie :) hørtes morsomt ut, null slit ;P
men funka de ska tru, ej venta spent på resultate :P

Hehe. Gjørme og plastfolie faktisk [8D] Du får si fra om det funker! [:D]

Man kan jo lesse innpå med avføringsmidler da. Da driter man vel ut alt. Hehe. Om det er smart er en annen ting [8D]

offa mj de hørtes ik ut som et alternativ en gong, må no halde sei at me et dass heile dagen da [8D]

jada ho hadde vist sett de på tv`n, ei som for rondt å prøvde masse rart....ei veke levde ho berre på eple [8D] va vist heilt forferdli [8D]
men ditta plastfolie greiene ha vist funka på ho men de hjelp vel lite om en ikkje legge om kostholde vil ej tru [8D]
ja ska sei fra om de funka på vennina mi [:)]

Har ikke trena noe særlig siden jeg fikk jentungen og jeg har bare 5kg av 30igjen til startvekt.
Går veldig mye tur da ^^

går du ne me å gå tur?
also de e urettferdi [8D] går laaangt kvar dag men de hjelp ikkje nei, må trene i tilegg [8D]

Avføringsmidler må du IKKE bruke i alle fall. Det kan ødelegge tarmene! Jeg har et søskebarn som brukte dette (hadde anorexia), og hun angrer bittert i dag..

Ang mat, vektklubb.no tar jo utgangspunkt i slanking bare basert på kosthold, ikke trening i tillegg. Så om du spiser riktig mengde og sunt kan du nok fint gå ned uten å trene. MEN husk at om du ammer trenger du litt ekstra kalorier, og at en ikke må gå ned for hurtig, for da skilles avfallsstoffer ut i melken.

Jeg har gått ned 11 kg, og har ikke gjort noe ant enn å gå tur.
Jeg gidder ikke å trene[8D]
Men har jo fortsatt 10 igjen før jeg er like tung som jeg var da jeg ble gravid...

Hvis du går litt fort så du blir sliten er det god trening. [:)]

ORIGINAL: Lille Ris

Avføringsmidler må du IKKE bruke i alle fall. Det kan ødelegge tarmene! Jeg har et søskebarn som brukte dette (hadde anorexia), og hun angrer bittert i dag..

Ang mat, vektklubb.no tar jo utgangspunkt i slanking bare basert på kosthold, ikke trening i tillegg. Så om du spiser riktig mengde og sunt kan du nok fint gå ned uten å trene. MEN husk at om du ammer trenger du litt ekstra kalorier, og at en ikke må gå ned for hurtig, for da skilles avfallsstoffer ut i melken.

som ej skreiv så e ikkje de et alternativ for mj å ikkje anbefale ej de heller :)

tråden va heller ikkje meint som slanke tips te mj men berre om dokke ha prøvd nåke morsomt så ikkje funka eller som funka [:)]

e du me i den klubben?synst du de e enklare å ete rett me den?

For guds skyld IKKE bruk avføringsmidler for å gå ned i vekt!!!
Jeg gjorde det for mange år siden og har føkka opp hele systemet [:(]
Anbefales IKKE!

Eg levte på suppa i 2-3 måneder og gjekk ner 12 kg..... Sulta meg egentligt...Ikkej bra... d e någen år siden nå då

ORIGINAL: iiddaa91

Jeg har gått ned 11 kg, og har ikke gjort noe ant enn å gå tur.
Jeg gidder ikke å trene[8D]
Men har jo fortsatt 10 igjen før jeg er like tung som jeg var da jeg ble gravid...

her også [:)]

ORIGINAL: biddy

ORIGINAL: Lille Ris

som ej skreiv så e ikkje de et alternativ for mj å ikkje anbefale ej de heller :)

tråden va heller ikkje meint som slanke tips te mj men berre om dokke ha prøvd nåke morsomt så ikkje funka eller som funka [:)]

e du me i den klubben?synst du de e enklare å ete rett me den?

Jeg er ikke med i klubben, men kjenner en som er. Virker ganske greit, for det er menyforslag for hver dag. OG det er "normal" mat for det meste, ikke sånn at du må ut å handle mye rart...[8D] Får i alle fall en pekepinn på hvor mye/lite en kan spise.

Back
Topp