slanking som FUNKER?

Cameleon

Gift med forumet
[:D]

Nå skal mor på slankern. Det er absolutt på tide! Idag så jeg på gamle bilder, og ingenting er vel mer motiverende (og frurstrerende) enn det....

Så jenter, hva funker?
Hva spiser dere?
Har begynt å trene, og blir mer av det fremover.

Men, jeg hva spiser dere?
Noen på diett?Hvilken, hva anbefaler dere?
Jeg trenger noe effektivt! hehe!;)

Lavkarbo! Orker ikke skrive noe særlig om den nå, kan google det, ellers kan jeg skrive mer i morgen :)

Spiser ikke brød, ris, pasta, frukt, sukker etc...
null karbohydrater[;)]

Så går mest i egg, svin, kylling, biff, salat, sopp, skyr, cream fresh osv[8D]
Funker veldig fint for min del!
spiser ting som har mye proteiner.

Går turer og rokker:) Begynner på treningssenter neste mnd.

Masse lykke til med "slankingen"[:)][:)][:)][:)]
Var titting på gamle bilder som også ga meg ett spark bak[:'(][:D]

Motivasjonen min til å starte opp slanking var så absolutt å se på gamle bilder ja..... [&:] Så når forkjølelsen gir seg etter tredje uken nå er det full fres her. Så sniker litt på denne tråden for å se om det kommer gode tips. Men har ikke lyst til å begynne på lavkarbo, det er det eneste [8D]

ORIGINAL: Ladyeve

Jeg annbefaler også lavkarbo.
Søk opp ordet på google, da finner du mye nyttig info.
Lykketil! :D

Det er ketolyse, og det funker som bare det.
Jeg har begynt på den som en kickstart, så går jeg heller over til lavkarbo.
Uansett, jeg er på andre uka nå. Egentlig på tredje, men måtte bryte tredje dagen pga omgangssyke. Har gått ned 3 kg på ca 2 uker [:D]
Selvfølgelig er vekttapet størst i starten, men for en fantastisk kur sier jeg bare. Masse fantastisk mat. Må bare vri hjernen litt ekstra for å finne alternativer osv.

Anbefaler og bruke grete roede, då kan du eta det du vil både ris, brød , pasta , potet. Skal du slanke deg er det vikti og legge om kosten til noko du kan leve med. Kan du leve uten brød , pasta , ol ????
Det kunne ikkje eg, derfor har eg valgt og følge GR, og har tatt av masse med det.
Et ofte og lite [:D]

ORIGINAL: Kanelbolle

ORIGINAL: Living

Anbefaler og bruke grete roede, då kan du eta det du vil både ris, brød , pasta , potet. Skal du slanke deg er det vikti og legge om kosten til noko du kan leve med. Kan du leve uten brød , pasta , ol ????
Det kunne ikkje eg, derfor har eg valgt og følge GR, og har tatt av masse med det.
Et ofte og lite [:D]

Jeg er helt enig i dette og er kjempeskeptisk til ketolyse og lavkarbo. Klart det funker, ingen tvil om det...men kan man leve sånn? Om man tar det som en kur også begynner med vanlig kost igjen etterpå så går man opp igjen. Kutt heller ned på karbohydratene til et nivå du kan leve med, spis en potet i stedet for to osv...[:)]

Så er det bare å fortsette å trimme og holde seg i form. Jeg synes det er så VIKTIG å tenke sunn framfor slank, om man lever sunt så går kiloene av etterhvert. Lag deg en skikkelig plan og tenkt over hva som er målet og lag en lang liste med hvorfor du vil, altså gevinsten med å gå ned noen kilo. [:)]

enig

Anbefaler Vg nett sin vektklubb! [:D] Koster lite, gir svært god oversikt over hva maten inneholder (karb/prot/fett), har mange gode tips mht til kosthold og trening. Og så kan jeg spise helt "vanlig" mat. Har vært en skikkelig a-ha opplevelse for meg å bli medlem der.

jeg anbefaler roede-metoden!
anbefaler ikke å gå raskt ned i vekt.
jeg har nå gått på Roede kurs siden oktober og har tatt av 10 kg og 40 cm!

det er IKKE en diett. det er en livsstilsendring. og jeg spiser vanlig mat.
jo mer man trener jo mer kan man spise :)

Back
Topp