Slanking før graviditet

lenemor

Forumet er livet
Er det flere enn meg som driver med slankekur før de skal prøve å bli gravide? [:'(]

Jeg begynte kuren noen måneder før vi bestemte oss, men for meg så lå det litt i kortene at jeg ville komme i form før jeg evt vil begynne å planlegge familieforøkelse. Hittil i år har jeg gått ned 17 kg - 12 på Grete Roede. Har 8 kilo igjen til målet, og føler at det skal gå bra.[:)]

ville berre sei at du er kjempe flink![:)]

Utrolig bra altså!!

Har gått ned en del selv, men det var før bryllupet mitt. Har gått litt opp igjen nå, dessverre, men er fortsatt slank!

Du er kjempeflink!! Kjempesmart å komme i form før du blir gravid!!

Stå på framover!

M

ååå så flink du er!
Skulle ønske jeg også fant motivasjonen....

Imponerende! [:D]

Du er flink[:D]
Jeg har selv gått ned ca 15 kg. [:D] mest bare ved å slutte med alt snopen å spise ofte og lite...å ikke bare ett stort måltid for dagen...da ødelegger man forbrenningen

Hver sin måte... jeg har ikke klart det på egenhånd, så jeg fant ut at jeg måtte starte på kurs. Egentlig ikke så vanskelig synes jeg - i alle fall ikke nå lenger. Til å begynne med var jeg litt fanatisk og tillot meg selv ikke noenting, men nå kan jeg godt spise kake når jeg er i bursdagselskap og drikke øl og vin i helgen om jeg har lyst.... det viktigste å få bukt med var daglig overspising eller usunne matvaner.

Gratulerer med kjempegodt resultat du også jomfruen83 - absolutt noe å være stolt av!

Back
Topp