slanking - 7 dagers kur ??

Annicken

Forumet er livet
hej noen her som har prøvd syv dagers kuren med suppa ??????????????

Jeg har prøvd den, og gikk ned mye uten å gå opp igjen! Men du kan ikke begynne på den så fort etter fødselen.. Du må hvertfall vente til du har fått mensen tilbake!

ORIGINAL: dÅllface©

nei.. men det er ikke sunt for kroppen... og iallefall ikke hvis du ammer...[:D]

ammer ikke =( 

usj, jeg vil så gjerne ha av meg de restrerende ti kiloene =)  tatt av meg ca tolv til nå=)  men har liksom stoppa der----

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

NÆMMEN! har du føøøda??? har ikke jeg fått me meg!! GRATULERER SÅ MASSE!

er d morro??[:D]

takk masse =) fantastisk =)   må jo si det var skjønt å komme hjem, kom hjem for noen dager siden. han skulle jo komme den 9 april , så vi måtte være på nyfødt en stund pga prematur fødsel, i tillegg måtte jeg ligge litt pga noe greier , men nå er vi hjemme =) HURRA =)

De renner nok av snart de også, uten suppekur. Det er jo tross alt bare tre uker siden du har født!

Hvis det er den sykehuskuren det er snakk om er den kun til bruk ved sykelig overvekt så vidt jeg vet..

er sånn grønnskakssuppe sak =) med noe v siden av av og til =)   aner ikke noe særlig mer enn oppskrift, men nå spørs det om jeg tørr prøve den . ja håper de går av, men får jo ikke trene ennå=(   hehehehe, ting skal liksom helst skje fort, hehehehhe  =)

hihi tusen takk =) ja han er herlig, hehehhee, selvsagt ;P  

han er jo velig liten ennå da, skal veie han i morgen igjen =) men han veide 2212 g, og gikk ned til 2067 g. så han ser jo ut som en liten dukke =)  

natta klem, nå buser det til køys, før lille gull skal spise igjen =)

spis 5gang om dagen.spis litt hver gang å til middag spis sakte å kjenn når du e mett.funka for mæ.gått ned 3kg på en mnd.kjempestolt liksom..

grattis me ungen[:D] å husk at det tar tid før du blir dæ "sjøl"igjenn..

spis en skje med kanel hver dag. smaker ikke så godt, men skyll ned eller bland i lunken drikke.
kanel får fart på forbrenningen din!!

[:D]Grapefrukt er også bra for forbrenningen, og sunt i tillegg. Spises uten sukker selvfølgelig! Jeg bruker å skrelle den som en appelsin, og ta bort det hvite skinnet inni, da det er seigt. Mmmm... GODT!

Jeg prøvde denne suppa. Men holdt bare ut 3 dager. ble så dritt lei den derre suppa at jeg tømte ut alt..uff å uff...smakte bare verre og verre for hvert måltid! Prøver heller og spise sunt og gå en tur om dagene her jeg!

Back
Topp