slankingå?

Jo too the ssi

Forelsket i forumet
koss går de me dåk jente????
någen så har någen motiverande bilder?????? 
her har eg sjøl gått ner 4kg på 1 uke... går på någen tabeletta så hette glycotil:D

jeg var godt i gang,men mistet lyst når jeg ikke gikk ned på 3 uker.
så gikk ned da 2 kg på 5 uker og det var lite..
Så nå må jeg bare få til bake gnisten ..

Kjempe bra..
hva gjør det tab??

forbrenne vekk fette:p hehhehehe googla de, så leste du om de:) eg bestilte de på vg:p
ORIGINAL: ia83

jeg var godt i gang,men mistet lyst når jeg ikke gikk ned på 3 uker.
så gikk ned da 2 kg på 5 uker og det var lite..
Så nå må jeg bare få til bake gnisten ..

Kjempe bra..
hva gjør det tab??

goggla de [;)]
får vente jeg vis jg skal bruke de.ammer..hehe..
Men stå på[:D]

Blææ...elendig [:'(]
På mandag skal jeg begynne på GO1-2-3.
Må få en kickstart før jeg kan sette igang ordentlig med slanking..
Skal bruke de produktene i 1mnd..

Det går veldig bra! Har gått ned 3,9 kg på 2 uker. Med Roede- metoden.

Her går det stort sett på halv 8!! [&o]

Har du lagt om kostholdet o.l etter du begynte på de tablettene?

Tja...stått litt stille igrunn[8|] klarer ikke å motstå fristelser...men spiser sunnere i hverdagen da, så jeg er på vei liksom[8D]
Er litt imot sånn slankepulver, tabletter og sånt jeg, for det gir liksom ikke noe varing endring i kostholdet...så jeg jobber med å få et sunnere kosthold. Har gått ned ca 4 kg, så jeg er fornøyd med det til å begynne med. Ned 5-6 til nå, så blir det bra[:)]

ORIGINAL: Ulva

Her går det stort sett på halv 8!! [&o]

Har du lagt om kostholdet o.l etter du begynte på de tablettene?

nei egentli ikke... hålle mg vekke fra sjokolade å snop osv... mn drikke brus i helgene:) å di seie at når du velge å slutta på disse tabelettane, så blir du værende på dn vekten du har kommt til... di komme isje tebgae bare fordi du slutter på tabelettane:p

genialt:D:D:D

Hørtes ut som piller for moi[8D]Men nei, jeg har sagt til meg selv at jeg skal prøve min egen slankemetode først og hvis ikke det går skal jeg på grete roede kurs og hvis DET ikke går så må jeg skaffe meg noen piller[:D]
Foreløpig har jeg gått ned 2 kilo på en uke og jeg spiser helt vanlig, bare at jeg teller litt kalorier i løpet av dagen.Jeg fører det opp på vektklubben.no(grete roede), både mat og trim, og så kalkuleres det hvor flink jeg har vært den dagen der osv[;)]
Denne metoden gikk jeg ned 14 kilo på sist så jeg MÅ klare det den gangen her også[:)]Har 8 kilo til første målet mitt og så skal jeg ned tre til ca.Jeg unner meg en sjokolade og litt potetgull på lørdag da[8D]Og så trener jeg to-fire ganger i uka.

Her går det stort sett bra [:)] Har gått ned 5 kg, og fler skal det bli!!! Er litt opp og ned når det gjelder motivasjonen, og jeg spiser fortsatt sjokolade, men så lenge jeg går ned er jeg fornøyd jeg!

Går greit.
Har gått ned 9 kilo på 1 1/2 mnd. Trener 10-15 timer i uka og skriver ned alt jeg spiser på VG Vektklubben. Fungerer bra for meg iallefall.

Går fint her :)
Jeg tror ikke på piller eller pulver, så da får jeg heller ta det litt saktere. Men 7,5 kg på seks uker er jeg fornøyd med!

Back
Topp