Slanket meg mye, skryte skryte

Alvepike

Elsker forumet
Jeg er bare sååååå stolt av megselv nå! Da jeg var høygravid med tulla så veide jeg vel rett rundt 105 kg [8D]. Nå veier jeg 75-76 [:D] weeeee
Målet er 60 kg da. Noen andre som vil dele sine slanke bragder?

woooow, det er jo helt sinnsykt bra!! så flink du er!! Selv var jeg ca 57 før jeg ble gravid.. så gikk jeg opp ca 15 kg, og nå er jeg 56 [:)]

Så flinke dåkke er!
Eg vil helst ikkje snakke om mi "slanking" (går jo berre oppover  jo[&o])[:'(]

Veide 70 da jeg ble gravid,90,5 da på slutten da jeg var gravid.Veier nå 73 kg[:)]Målet er først ned til 70 kg,så ned til 65[:D]

flinke folk vi er alle sammen

Kjempebra!! Jeg har fremdeles en del kilo jeg må ned før jeg når opprinnelig vekt, men men.. Gikk opp 24 kg. under graviditeten.. Det jeg burde jobbe med er mageøvelser!!!!!!!!!!!!!!! (- kunne jo gjort en del bare mens jeg har sittet her.. [:@] )

vil ikke skryte av mine slankebragder nei, men kan godt skryte av dine!!!! (og alle andre som har vært flinke jenter) *skryte, skryte* dere er kjempeflinke!!!!!

jepp, flinke alle sammen.. jeg veide 62 da jeg ble gravid..var 75 da jeg var høygravid..og nå er jeg nede i 58 kg..weeee[:D] men har fortsatt mage da..er nok ikke flink nok å trene..Har kjøpt en sånn koffert med manualer som jeg trener med..samboeren har laget treningsprogram som tar ca 15 min hver dag..og det burde jeg ha tid til..[;)]

æ veide 56 to mndr før æ ble gravid,når æ ble gravid veide æ 41,5 KILO!
så gikk æ opp til 58,5 på slutten.
nu veier æ 52 me en fin liten kul på magen... [:'(][:@](ser jo ikke at æ har puppe nesten)

Så slink du har vært [:D]

Jeg var rundt 95 når jeg var høygravid, nå er jeg 75. Har enda noen kilo igjen før jeg er tilbake der jeg var[&:] 

oioioi...kjempeflink!jeg har igrunn bare 3kg igjen,men tar i enda mere nå med treninga og kan skryte litt av at jeg har fått mye mindre mage,og ikke minst mindre pupper;)...så vi er flinke alle sammen:)..

ORIGINAL: witchofthenorth

Jeg er bare sååååå stolt av megselv nå! Da jeg var høygravid med tulla så veide jeg vel rett rundt 105 kg [8D]. Nå veier jeg 75-76 [:D] weeeee
Målet er 60 kg da. Noen andre som vil dele sine slanke bragder?

kan jeg spørre hvordan du klarte det? jeg var oppe i 104 dagen før jeg fødte og nå har jeg bare gått ned til 90[:@] ennå jeg spiser sunt og går turer hver dag.hva har du gjort?[:)]

Så flink du er![:D]
Jeg veide 65kg før grav. 83kg ved fødsel, nå veier jeg 68kg. Skal ned i 64 og stramme opp litt her og der[:)] 

ORIGINAL: Nates Mamma

vil ikke skryte av mine slankebragder nei, men kan godt skryte av dine!!!! (og alle andre som har vært flinke jenter) *skryte, skryte* dere er kjempeflinke!!!!!

Signerer denne [:)] Men jeg la ikke på meg noe særlig under svangerskapet jeg da. Så er vell tilbake til der jeg startet...Er alt for glad i god mat og godterier til å klare denne slankingen [:D] Men all ros til dere som klarer det!!!!

Så flinke dere har vært[:)] Nå syns dere sikkert jeg er kvalm med dere her, men det er ikke meningen altså - for jeg har næmlig motsatt problem - har altfor høy forbrenning...Ihvertfall; Veide 45kilo da jeg ble gravid, var over 70kg på slutten (!!!ganske mye i forhold til hvor jeg starta[;)]) og nå raser jeg nedover forbi 50kg igjen. Huff[&o] Skulle gjerne lagt på 55kg. Så hvis noen vil ta fettsuging, melder jeg meg gjerne til å ta imot litt fett[;)] Og det skal isåfall rett på puppene, som bare er noen hud-lefser nå - æsjameg[&:] Må ha sex med bh, for ikke å klaske meg selv eller gubben i tryne..! Sånn går det når en går fra A til D og tilbake til en A-cup full av hud på ett par måneder![:'(]

ORIGINAL: TinkaNussi

ORIGINAL: Birdie
(..)Og det skal isåfall rett på puppene, som bare er noen hud-lefser nå - æsjameg[&:] Må ha sex med bh, for ikke å klaske meg selv eller gubben i tryne..!

hehehehhee.. *KLÆSK KLÆSK* men du kan sikkert få fett av meg [;)]

Tar imot med åpne armer!!! [;)]

kan jeg spørre hvordan du klarte det? jeg var oppe i 104 dagen før jeg fødte og nå har jeg bare gått ned til 90 ennå jeg spiser sunt og går turer hver dag.hva har du gjort?

Jeg har gått masse turer, med mye bakker og spiste sundt først. Men så begynte jeg på noka dietten , den funker virkelig bra!!!

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Så flink du er![:D]
Jeg veide 65kg før grav. 83kg ved fødsel, nå veier jeg 68kg. Skal ned i 64 og stramme opp litt her og der[:)] 

Det skal jeg også [:o][:-] 

veide 90,5 da fødselen startet, er nå nede på startvekt før graviditet(74), men vil ned til 70 innen sommeren er over(september)[;)]

Da har du virkelig vært utrolig flink. her går nåla på vekta helt feil vei. Har du noen tips å komme med for å få den til å gå rette veien.

Back
Topp