Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mesaana
Like etter fødselen så klarte jeg å få opp aktivitetsnivået så pass at jeg gikk ned, men stoppet opp, men klarte å holde vekta.
I fjor sommer døde svigerfar, og fokuset på trening forsvant helt, så kom høsten og vinteren med stormer og masse regn.[&:] Vet været er en dårlig unnskyldning, men jeg har ingen turvennine og benjamin nekter å være med på trille tur med mindre han får gå selv og gjerne da alle andre plasser en dit jeg vil.[8D]
Så da gjorde jeg enda mer drastiske endringer på kostholdet, for jeg gikk opp 5 kg i vinter[:@]. Kuttet mye ned på børd, poteter, ris og pasta og nå står vekta stille igjen.
Hadde jeg bare fått ræva opp av sofan og begynt å trene igjen, så vet jeg at jeg kommer til å gå ned, men den rompa sitter godt fast altså. Eneste aktiviteten jeg har nå er husarbeid, ball-leker, dansing og div med Benjamin og litt hagearbeid.
Men snart får jeg 2 venniner som naboer og vi har bestemt at vi skal gå tur kvar kveld uansett vær, så håper at det da skal bli fart på sakene.[:)]