slanker jeg meg minst 35 kg så....

Mesaana

Forumet er livet
kan det hende vi vurdere å gifte oss.

Trro jeg bare må sette i gang. Vet ikke hvordan jeg skal kunne holde motivasjone opp til å klare det.[&:] Har prøvd i over 1 år å slanke mg nå, uten hell.

Blir vel uansett noen år til da.

Ikke lett å slanke seg altså, men du har jo god motivasjon her da[;)]   Jeg liker ikke ordet slanking jeg da, for det er jo snakk om livsstilsendring! Varig sådan..  For å lykkes må du ha tid og vilje til å gjøre varige endringer både når det gjelder kost og mosjon. Det er først sa man lykkes, også over tid!  Bruk tid på å sette opp en kostholdsplan som vil funke for HELE familien. Du skal jo ikke slanke familien din, men hele familien blir berørt av endringene. Du kan ikke endre alene, da vil opplegget ryke etter kort tid! Legg inn sunne elementer i kosten, som også er helsegunstig for de andre, uten at de føler at du frarøver dem "god" mat..!  Lykke til![:)][8D]

det er ingen lett sak å slanke seg, og det er ikke gøy å føle at man må gå ned noen kilo!!
men tenk heller på det som kostholds endring og endring av livsstil..da går det mye bedre...[:D] masse lykke til med evt bryllup og alt...

(jeg skal selv gifte meg og prøver å endre litt livsstil, bryllupet er en flott motivasjon)

Like etter fødselen så klarte jeg å få opp aktivitetsnivået så pass at jeg gikk ned, men stoppet opp, men klarte å holde vekta.

I fjor sommer døde svigerfar, og fokuset på trening forsvant helt, så kom høsten og vinteren med stormer og masse regn.[&:] Vet været er en dårlig unnskyldning, men jeg har ingen turvennine og benjamin nekter å være med på trille tur med mindre han får gå selv og gjerne da alle andre plasser en dit jeg vil.[8D]

Så da gjorde jeg enda mer drastiske endringer på kostholdet, for jeg gikk opp 5 kg i vinter[:@]. Kuttet mye ned på børd, poteter, ris og pasta og nå står vekta stille igjen.

Hadde jeg bare fått ræva opp av sofan og begynt å trene igjen, så vet jeg at jeg kommer til å gå ned, men den rompa sitter godt fast altså. Eneste aktiviteten jeg har nå er husarbeid, ball-leker, dansing og div med Benjamin og litt hagearbeid.

Men snart får jeg 2 venniner som naboer og vi har bestemt at vi skal gå tur kvar kveld uansett vær, så håper at det da skal bli fart på sakene.[:)]

Jeg la på meg 30 kg i svangerskapet og nå har jeg gått alt ned  igjen pluss 6 kg fra før svangerskapet, trikset er sunt kosthold og trille tur (gåtur)[;)]
det tok ca 6mnd etter at min lille prinsesse ble født før jeg hadde gått ned alle svangerskapskiloene, mye var vann men iallefall halvparten var vel ekstra fett[&:] og etter det har jeg bare fortsatt å gå ned så det er endring av livstil som er nøkkelen[;)] Lykke til
ORIGINAL: Mesaana

Like etter fødselen så klarte jeg å få opp aktivitetsnivået så pass at jeg gikk ned, men stoppet opp, men klarte å holde vekta.

I fjor sommer døde svigerfar, og fokuset på trening forsvant helt, så kom høsten og vinteren med stormer og masse regn.[&:] Vet været er en dårlig unnskyldning, men jeg har ingen turvennine og benjamin nekter å være med på trille tur med mindre han får gå selv og gjerne da alle andre plasser en dit jeg vil.[8D]

Så da gjorde jeg enda mer drastiske endringer på kostholdet, for jeg gikk opp 5 kg i vinter[:@]. Kuttet mye ned på børd, poteter, ris og pasta og nå står vekta stille igjen.

Hadde jeg bare fått ræva opp av sofan og begynt å trene igjen, så vet jeg at jeg kommer til å gå ned, men den rompa sitter godt fast altså. Eneste aktiviteten jeg har nå er husarbeid, ball-leker, dansing og div med Benjamin og litt hagearbeid.

Men snart får jeg 2 venniner som naboer og vi har bestemt at vi skal gå tur kvar kveld uansett vær, så håper at det da skal bli fart på sakene.[:)]

Back
Topp