slanker du deg?

*Kolibri*

Forumet er livet
[8|]

Tja, egentlig ikke. Spiser som før, men har blitt flinkere til å røre meg og har kommet igang med treninga :) MANGE kg som skal av ;)

jupp [:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Spiser som før men trener mer [:)]

Her og, skal bare stramme opp!
(og kaller det ikke bare oppstramming, får jeg kan igrunn ikke gå ned noen kg)

ORIGINAL: Lussa88

jupp [:D]

Nei det gjør jeg nok ikke[:)]

Nei, men bør vel egentlig gjør d. [8D][8D][8D]

Nei prøver heller å fete meg opp [8|][8|]

første dagen med grete roede opplegget i dag, aner ikke om jeg holder ut når jeg kommer hjem, men er hos søstra mi som også driver med det, så da lærer jeg litt her[:)]

Ja det gjør jeg. Har begynt å trene for fult også. to økter med zumba 30 min. og 30 min på core ball. to økter med kondisjons trening danse trening. 55 min plus 30 min mage rygg trening.. Det er kunn nå styrketreningen som ikke er på plass. men den kommer til uka tenker jeg:) så veier jeg maten ,bare for en liten stund slik at jeg hvet sånn ca hvor mye jeg får i meg.  målet er  ned til 52-50 kg

Nei, egentlig ikke! Klarer det ikke :P Veier det samme nå som jeg gjorde før jeg ble gravid, så vekta er eg fornøyd med, har pilates cd her hjemme, tar en økt i uken, men det e bare for å ikke gå opp i vekt igjen :P

nei, har 5 kg igjen til før-graviditet vekta, men de fleste sier at jeg ikke trenger ta av noe mer. har ikke slaket meg heller, det har bare gått gradvis av[:)] veier bare 60kg da så klager ikke[:)]

ORIGINAL: mamin

Ja det gjør jeg. Har begynt å trene for fult også. to økter med zumba 30 min. og 30 min på core ball. to økter med kondisjons trening danse trening. 55 min plus 30 min mage rygg trening.. Det er kunn nå styrketreningen som ikke er på plass. men den kommer til uka tenker jeg:) så veier jeg maten ,bare for en liten stund slik at jeg hvet sånn ca hvor mye jeg får i meg.  målet er  ned til 52-50 kg

oj[:-] 50-52 kg er jo ingenting, håper du ikke er så høy for da blir du jo radmager[8|]
Lykke til da[;)]

Teoretisk sett - ja
I praksis - nei [8D]

Har ikke helt motivasjonen inne - og nå blir det uansett ikke før vi er friske alle mann.. [:)]

Ikke i nærheten[8D]

Mest oppstramming, men vil gjerne ned 5kg også...

prøver, men går ikke så bra... trøstespising og slanking går vel ikke så godt i sammen[8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Nei det gjør jeg nok ikke[:)]

Back
Topp