Slankepiller eller crom

Camillas

Elsker forumet
Noen som har forsøkt noe av dette og som har funka?
Gikk på Grete Roede før jul og gikk ned ca 7 kg, men gikk opp 2 igjen til jul :p

Har ikke tid eller ork til noe kurs nå, trener jo litt og går endel siden vi har hund, men har veeeldig vanskelig for å gå ned i vekt altså!

Hei... ingen?

Hvor mange kg er det snakk om at du vil ned da?[:)]

Chrom funket dårlig her, den skal bare ta vekk søthungeren da...
Men eg var like mye lysten på å spise noe selvom, og snop og sjokolade er da veeeldig lett å hive i seg..

Jeg prøvde kromtabletter engang for å bli kvitt søtsuget og det funket på meg.[;)]Jeg er sånn at jeg kan være så mett at jeg nesten spyr men MÅ ha noe søtt etter maten,kan endevende kåken etter noe søtt,blir nesten desperat noenganger[8D][:D]Men etter 2 dager med krom forsvant søtsuget,funket for meg iallefall[:)]

ORIGINAL: Delia

Hvor mange kg er det snakk om at du vil ned da?[:)]

Drømmer om å gå ned 5 - 6 kg til sommeren. Er ikke så voldsom stor, men har endel formye ja!!! Og altfor glad i TROIKA!!!

ORIGINAL: Daizy

Jeg prøvde kromtabletter engang for å bli kvitt søtsuget og det funket på meg.[;)]Jeg er sånn at jeg kan være så mett at jeg nesten spyr men MÅ ha noe søtt etter maten,kan endevende kåken etter noe søtt,blir nesten desperat noenganger[8D][:D]Men etter 2 dager med krom forsvant søtsuget,funket for meg iallefall[:)]

Jeg og er sånn!!! Har jo spist den store kalkun middagen i dag og har vært skikkelig sugen på noe godt etter den!!
Kanskje jeg skulle prøvd crom....

Kan du ikke bare hente fre GR boka di og starte pån igjen da?
Det er ikke noe annerledes å gå kurs 2.... Vei deg en fast dag i uka og avtal med noen kan "rapportere" til [:)]

ORIGINAL: **Ly**

Kan du ikke bare hente fre GR boka di og starte pån igjen da?
Det er ikke noe annerledes å gå kurs 2.... Vei deg en fast dag i uka og avtal med noen kan "rapportere" til [:)]

Prøver det litt, men er vanskelig.... Skal fortsette å prøve, men lettere når jeg "MÅTTE" dit å veie meg.
Kanskje lettere om jeg får med meg ett par venninner, skal høre litt rundt [&:]
Godisen jeg sprekker på da [:@]

Back
Topp