Slankeoperert

Mammaabc

Betatt av forumet
Eg lurer på om det er fleire som er slankeoperert her?
Vist, kva tankar har dere kring dette? :o
Eg er pissnervøs!

18mnd siden. Hvorfor nærvøs? Fpr jo tett oppfølging.

Hei :) Jeg er. April 15.. ble gravid juni 15. Gikk helt fint. Måtte endel inn til sykehuset osv for å få væske siden jeg ikke klarte å få i meg nok og led av ekstrem svangerskapskvalme. Gikk ned 25kg ila svangerskapet. Dagem før termim kom det en frisk og rask gutt på 3500g [emoji4] var på vekstkontroll (ul) 5 ganger totalt hvor det var avvik på -20%.. men det stemte heller dårlig [emoji28] Mitt råd.. lytt til kroppen! Ta deg fri og fokuser på deg selv! Det går nok helt fint skal du se :) Lykke til [emoji4]

Hm. Ringte oprasjonssted i går får å høyra om ekstra oppfølging, dei meinte da ikkje var naudsynt? Er nervøs med tanke på næringsopptak for barnet, samt vektoppgang for min egen del. Kjenne litt på skrekken av å "ødlegga" resultatet av oprasjonen.

På st.olavs i trondheim blir du automatisk fulgt opp tett etter slankeopsasjon. Fått innkalling til ul neste uke å da er æ ca uke 8. Å neste time blir når æ e uke 12. Å da blir det vel mulig både kontroll å ul. Fastlege har gitt beskjed om å kontakt han fort om det er noen form for magesmerteneller virkelig problem med mat å drikke. Han skrev i henvisninga mi at jeg ønsker samtale me ernæringsfysolog. Så vet ikke om det blir flere tima på sykehuset før den i uke 12 enda. Fr vit det neste uke.

Synst dei kunne hatt nasjonale retningslinjer på slikt. Berre det med å ha fått i seg nok folsyre så tidlig i graviditeten er noko eg meina alle burde fått sjekka, at utviklinga går fint inni der.

Synst dei kunne hatt nasjonale retningslinjer på slikt. Berre det med å ha fått i seg nok folsyre så tidlig i graviditeten er noko eg meina alle burde fått sjekka, at utviklinga går fint inni der.

E folsyre i både de vanlige vitaminene mine pluss at æ tar ren folsyre å. Flott sa legen. Bynt med ekstra før vi bynte å prøve på baby. Å prøvan har vist høye fine tall.

Dumper så sykt mye mer å sterkere en før [emoji31]
Nesten ikke lyst til å spise innimellom. Men gjør det alikvel for vet at baby (mor) mååå ha mat.
Krysse det æ har for at det blir bedre etter uke 12. Uke 8+0 nå

Dumping er noke dritt :( eg har heldigvis sluppe unda ekstra dumping.
Men får trang til å spy fleire ganger daglig, heilt horribelt å ikkje få det til. Før kom det i det minste magesyre, men ingenting! [emoji32]

Dumping er noke dritt :( eg har heldigvis sluppe unda ekstra dumping.
Men får trang til å spy fleire ganger daglig, heilt horribelt å ikkje få det til. Før kom det i det minste magesyre, men ingenting! [emoji32]

Får ikke opp noe som helst. Men får voldsom spyttproduksjon når kvalmen e som verst.

Har null overskudd å lurer på å høre med legen om å få sjekka verdiene mine for å evt utelukke at det er noe dær som gjør at æ e helt pumpa.

Er også slankeoperert juni 2014. Sliter med kvalme, og å ikke klare å spy, helt grusomt :(
Føler ikke jeg får i meg nok av verken mat eller drikke, men får ta det opp med legen i morgen, da er første svangerskapskontroll.

Er også slankeoperert juni 2014. Sliter med kvalme, og å ikke klare å spy, helt grusomt :(
Føler ikke jeg får i meg nok av verken mat eller drikke, men får ta det opp med legen i morgen, da er første svangerskapskontroll.

Hær går det i hva enn æ mått ha lyst på.
Men e dritt å prøv å tving i mæ mat. Huden å leppan e veldig tørr. Men ikke så rart me 5-10dl drikke om dagen å går på do å tisse 7-8 gang.
Ska ta blodprøva å sjekke om æ har mangler i morra. E så uendelig slapp å sliten å trøtt.

Back
Topp