Slankeoperert og gravid..

Juni2017mirakel

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Noen andre her som er det?
Har ikke fått time hos legen enda, men skal selvfølgelig spørre henne når jeg er på time ;)
Men er det noen som allerede har vært hos lege og fått spesielle forhåndsregler? :)
 
Jeg er :)
 
jeg er også slankeoperert men har heller ikkje vært hos legen enda. så lurer på det samme som deg :)
 
Sniker fra desember. Jeg eg slankeoperert, to år siden nå i oktober.

Ikke fått noen spesielle forhåndsregler annet enn å sjekke blodprøver litt oftere :)

Nå mot slutten ble jeg råder av jordmor å velge et sykehus som hadde alle mulige ting tilgjengelig hvis det skulle oppstå komplikasjoner ved fødsel. Men hun sier det er liten sannsynlighet:)
 
Sniker fra desember. Jeg eg slankeoperert, to år siden nå i oktober.

Ikke fått noen spesielle forhåndsregler annet enn å sjekke blodprøver litt oftere :)

Nå mot slutten ble jeg råder av jordmor å velge et sykehus som hadde alle mulige ting tilgjengelig hvis det skulle oppstå komplikasjoner ved fødsel. Men hun sier det er liten sannsynlighet:)

Tusen takk for svar :) Det blir jo risikosvangerskap uansett, så jeg får god oppfølging. Men da fortsetter jeg bare som vanlig
 
Sniker fra desember. Jeg eg slankeoperert, to år siden nå i oktober.

Ikke fått noen spesielle forhåndsregler annet enn å sjekke blodprøver litt oftere :)

Nå mot slutten ble jeg råder av jordmor å velge et sykehus som hadde alle mulige ting tilgjengelig hvis det skulle oppstå komplikasjoner ved fødsel. Men hun sier det er liten sannsynlighet:)

Tusen takk for svar :) Det blir jo risikosvangerskap uansett, så jeg får god oppfølging. Men da fortsetter jeg bare som vanlig
 
Å det er lenge siden innleggene ble skrevet. Jeg er slankeoperert i 2012. Når jeg ble gravid kontaktet jeg senter for sykelig overvekt i Tønsberg som har operert meg. Jeg fikk da beskjed om at de gjerne fulgte opp gravide. Var på første kontroll i går. Ny i uke 26 og 33. Skulle ha flere ultralyder grunnet veksten til beboerne i magen. Var også fare for blant annet tarmslyng. Anbefaler alle om å ta telefonen til stedet som har operert deg.
 
Back
Topp