K
Kakaduen
Guest
Hva skal man spise som er kalorifattig men alikevel mettende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mage cottage cheese med usukret bringebærsyltetøy er naam! Jeg spiser det hver dag. Det er så mettende at kombinert med en kopp kaffe med melk så inneholder det så lite kalorier at det fint kan være et mellommåltid, men jeg spiser det som lunsj eller frokost, alt etter som. Evt. kveldsmat da. Masse proteiner.
En pakke CC går til tre måltider for min del. Bruker 140 gram CC og 40 gram bringebærsyltetøy (den som heter UTEN).
Ellers syns jeg epler metter veldig. Og havregrøt er også sånn superfrokost, jeg spiser det også med det samme bringebærsyltetøyet. Når jeg jobber spiser jeg havregrøt til frokost og CC til lunsj.
Kyllingfilet eller kalkulfilet er også flott mat. Brukes til salat (steker det da med en boks lettrømme eller mager kesam over, som da blir som en saus/dressing, og med masse kyllingkrydder på), eller til grov ris (byggris er supert!) med brokkoli til.
Kokt torsk og potet (med enten saus, litt smør eller rømme til samt grønnsaker/råkost) er også veldig lavkalori og deilig middag.