Slankekur

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
nå ska eg begynna på mandag å trappa ner, så neste mandag ska eg begynna på en slanke kur, sist eg jekk på an tok eg av meg 7 kg på 13 dage. så tenkte eg sko ta før å etter bilde. å nå så eg har sakt d t dåkk så må eg neste gjennomføra d, men glede meg t å bli ferdige å få av meg de siste kg så eg har igjen.
Viss nogen vil bli me så e d bare å henga seg på[:D]

Ka slags kur e det snakk om? Eg har kjupt sånn 30 dager - hofter og lår, tenkte eg sko begynna med det når eg begynne å trene.. Eg henge meg iallefall på eg, har fortsatt 10 kg igjen :\

helvetes kuren blir an kalt kan legga an inn her viss du vil se ke d går i? den e sykt harde men utrulik efektive

Ja, bare legg ud. Eg må jo prøva å bli kvitt di restrerande kiloane alligavel. Så lenge an e effektive så e det vel verd et forsøk :D

Stoffskifte-diett "oppskrift"

Denne dietten varer i 13 dager, og er derfor hard, men effektiv. Dietten går ut på å endre ditt stoffskifte, hvilket medfører at du etter 13 dager kan spise normalt uten å legge på deg i de neste 2 år. Det er altså ikke en tradisjonell "sultekur", og virker derfor også etter diettens opphør.

Hvis kuren følges slavisk, vil man tape alt overflødig kroppsfett ( 7 - 20kg.). Kuren skal følges i 13 dager, hverken mer eller mindre. Men som nevnt skal den følges slavisk. Hvis man under kuren drikker en øl/vin eller spiser slikkerier eller tyggegummi, eller spiser ekstra mat SÅ AVBRYT KUREN STRAKS, idet virkningen er bortfalt. Kuren kan IKKE gjenopptaes før etter 1/2 år. Hvis man er kommet bare til den 6.te dagen, kan kuren gjennopptaes etter 3 måneder. Hvis kuren er fulgt til punkt og prikke i alle 13 dagene, må den under ingen omstendigheter gjennopptaes før det er gått 2 år.
Blir du sulten underveis, drikk minst 2 liter vann pr. dag. NB: Husk å drikke mye vann, minst 2 liter pr. dag. Kaffe må IKKE erstattes med te, og bruk sukker som anført. Dietten skal følges til punkt og prikke 13 dager, hverken mer eller mindre.
Kuren påståes å være laget av det Danske Rikshospitalet, men dette er trolig tvilsomt. Vi anbefaler at kurene brukes i samarbeid med lege.

STOFFSKIFTE-DIETT
Dag 1:
Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit.
Lunsj: 2 hardkokte egg + 1/2 pakke spinat kokt i vann + 1 tomat
Middag: 200g biff + salat 2 - 3 blader (eller kinakål) med olje og sitron

Dag 2:
Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit
Lunsj: 8 - 1/2 boks bogskinke + 1,25 dl yoghurt naturell
Middag: Biff 200g og salat som dag 1 og 1 frukt

Dag 3
Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød
Lunsj: 2 hardkokte egg +1/2 boks bogskinke + salat
Middag: Kokt selleri + 1 tomat + 1 frukt

Dag 4:
Lunsj: 2 dl. usukret juice eller 1 boks fruktcoctail + 1,25 dl. yoghurt naturell
Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1/2 beger cottage cheese

Dag 5:
Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron
Lunsj: 200g kokt torsk m./sitron av 1/2 sitron og en klatt smør
Middag: 1 stor biff 200g + salat 2 - 3 blader (el. kinakål) med selleri

Dag 6:
Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot
Middag: 1/2 Kylling + salat 3 - 4 blader med sitron og olje

Dag 7:
Frokost: 1 kopp te uten sukker
Lunsj: INGENTING
Middag: 1 stk. grillet lammekotelett + frisk frukt

Dag 8:
Lunsj: 2 hardkokte egg + 1/2 pakke spinat kokt i vann + 1 tomat
Middag: Biff 200g + salat 2 - 3 blader (eller kinakål) med olje og sitron

Dag 9:
Lunsj: 1/2 boks bogskinke + 1,25 dl. yoghurt naturell
Middag: Biff 200g og salat som dag 1 og 1 frukt

Dag 10:
Lunsj: 2 hardkokte egg + 8 - 10 skv. kokt skinke + salat
Middag: Kokt selleri + tomat + 1 frukt

Dag 11:
Lunsj: 2 dl. usukret juice eller 1 boks fruktcoctail + 1,25 dl. yoghurt naturell
Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1/2 beger cottage cheese

Dag 12:
Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron
Lunsj: 1 stort stk. kokt torsk 200g m./ saften av 1/2 sitron og klatt smør
Middag: 200g biff + salat med selleri

Dag 13:
Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot
Middag: 1/2 Kylling + salat 3 - 4 blader (eller kinakål) med sitron og olje.

er faktisk ganske mye mat, var aldri sulten etter en middag men er en UTRULIKT hard kur, så viss en skal klare å gjennomfore den må en vær sykt bestemt på å klare d

Den slankekuren heter opprinnelig Det danske hospitalets kur=) Den er EFFEKTIV!!!

Haha, shit, eg komme te å slida. E såå sinnsykt kresen i matveien. Lige jo ikkje kjøtt, kaffi osv.. Trur eg må stå øve då :\ Sko hatt någe sånn grønnsakskur :P

eg lige heller ishe kaffi å masse av d så står, hate biff så eg tar kylling eller svinekjøtt istede, spøy mange ganger sist når jeg gikk på den på grunn av alt d ekle vi måtte spise. men eg e så stae at eg måtte gjennomføre å d ska eg søren meg klara en gong t.

eg ska hoppa i d å begynna på mandag må bare komma meg igang. eg VIL l bli tynne igjen[:o][:o][:o]fort[:'(][:'(]

Ææ, tror du det går ann å bytta ud me någe fisk eller någe sånn?

Eg veide 55 før svangerskabe, va oppe i 80 kg i slutten. Og nå vege eg 64 :\ E 164 høge då...

ja eg gjor d sist, d går nok fint, å eg spise ISHE cottet cheesen bare sånn d e sakt då spyr eg så fy ittepå

Haha, får prøva meg då, bare bytta ud litt - sjøl om ein sikkert ikkje ska det :P

Dere bør ikke slanke dere/ gå på en slik kur om dere ammer!!!!

Den der prøvde jeg for mange år siden, og trodde jeg skulle dø! Begynte å grine etter noen dager... huff, den der prøver jeg aldri igjen [:D] Lykke til, og ære være deg som klarer det [:)]

ORIGINAL: livmora

Dere bør ikke slanke dere/ gå på en slik kur om dere ammer!!!!

eg fullamme, men trur du d jer noge. puppene mine svømme øve i melk så om eg hadde fått litt mindre hadde ishe gjordt noge, men e redde får å mista melkå då.

ORIGINAL: FruGrande

Den der prøvde jeg for mange år siden, og trodde jeg skulle dø! Begynte å grine etter noen dager... huff, den der prøver jeg aldri igjen [:D] Lykke til, og ære være deg som klarer det [:)]

eg klare ishe å slanka meg viss eg ishe ser resultat me en gong e så utolmodige

Forandret litt påden da jeg tok den. Men byttet ikke noe særlig ut. Kun skinke. spiser IKKE bog skinke for å si det sånn. Det er 13 tøffe dager, men det går=) Det er jo alt dettte sammen som skal gjøre underverket, men man vil se resultater selv om man bytter ut litt. Men, da må man tenke litt hvordan forskjellen er på det man velger bort og erstatter det med, om man må ha mer eller mindre.

Eg amme ikkje... Så eg kan vel hiva meg på alt så finns, igroen.

ja d e jo ishe noge problem for deg då, eg fullamme men eg svømme jo snart øve me melk så om eg miste litt jer ingenting, har melkespreng etter 1 time d e heilt jævlikt

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

ja d e jo ishe noge problem for deg då, eg fullamme men eg svømme jo snart øve me melk så om eg miste litt jer ingenting, har melkespreng etter 1 time d e heilt jævlikt

Ja, vett koss det e. Sånn hadde eg det i begynnelsen når eg amma. Måtte skifta bh aenkvar time, topp kver dag.. Brukte 4 ammeinnlegg te kvar pupp.. Heeilt sykt!

Back
Topp