Slankekrigen!

Jeg er nok ikke helt i målgruppen uansett (har normal bmi men har noen få kilo igjen før jeg er på matchvekt) , men dette formatet er ikke noe for meg. Veiing hver uke gir etter mitt syn en motivasjon for raske løsninger, og raske vekttap er vel sjelden varige. Litt for masete fokus på vekt rett og slett.

Men, lykke til uansett til de som deltar - jeg håper dere når målene deres!! :-)

Hoder på å skal ned i vekt, men det her blir ikke rett måte for meg.

Jeg er nok ikke helt i målgruppen uansett (har normal bmi men har noen få kilo igjen før jeg er på matchvekt) , men dette formatet er ikke noe for meg. Veiing hver uke gir etter mitt syn en motivasjon for raske løsninger, og raske vekttap er vel sjelden varige. Litt for masete fokus på vekt rett og slett.

Men, lykke til uansett til de som deltar - jeg håper dere når målene deres!! :)
Er ikke så langt fra startvekt selv! Men trenger litt motivasjon til de siste kiloene! Men ja helt enig med deg (raske kilo av = raske kilo på igjen)

Skulle heller vært en treningskrig :)
Er jo hva man gjør det til tenker jeg! Jeg har ikke planer om å gå på en sinnsyk diet, bare være mer oppmerksom på hva jeg putter i meg og være mer i bevegelse!

Er jo hva man gjør det til tenker jeg! Jeg har ikke planer om å gå på en sinnsyk diet, bare være mer oppmerksom på hva jeg putter i meg og være mer i bevegelse!

Ja klart, det er ho fullt mulig å få til noe bra for de som har rett instilling :).

Back
Topp