Slankekrigen på BV :)

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hei alle :)

Er bare innom for å informere om at vi skal starte ny slankekrig her på babyverden. Så tenkte eg at eg kunne prøve å informere litt rundtom slik at alle får det med seg og kan få væra med å delta om de ønsker :)

link til påmelding: http://forum.babyverden.no/threads/ny-slankekrig-h%C3%B8sten-2014.1706770/

Kort om hva slankekrigen går ut på:
Alle blir delt opp i lag. Hvor mangen lag det blir kommer ann på hvor mangen deltakere. Til no er det 25 stk påmeldt. Håper på å få krigen starta i løpet av de første ukene i september. Hver uke blir det et tapende lag (det laget som prosentvis har gått ned minst den uka). Den deltakeren som prosentvis har gått ned minst på det tapende laget ryker ut, men kan fortsette å kjempe om å komme inn igjen som wildcard i semifinalen. Hver uke blir det laga ukes utfordringer. Det laget som vinner denne utfordringen får 0,5 kg i fratrekk på ukas vektresultat. Så her er det mye å konkurere om og mye motivasjon. Jeg synst det er 10 ganger lettere og kjekkere å slanke seg i lag med andre enn å kjøre løpet aleine. Her får en få motivasjon og insirasjon fra andre.
Dere som har lyst å bli med, sleng inn en påmelding og start med oss :D
 
Back
Topp