Slankekrig på babyverden

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Last edited:
Jeg får utsette til senere, tviler på jeg går mye ned med voksende mage :p

Jeg var med i krigen i fjor høst i begynnelsen av svangeskapet. Gikk ikke ned i vekt, nei. :P Fikk motivasjon til å trene om ikke annet. ;)
Hehe, med denne formen kommer jeg meg ikke opp av sofaen engang :p så tviler på det blir noe trening!

Nesten.... nesten.... jeg er absolutt klar for å gå ned i vekt i januar, jeg har termin 10.1

Men jeg har totalt gått opp 4,5 kilo på 34 ukers svangerskap, så det er mulig det ikke er så mye å gå ned når alt kommer til alt, og jeg har ikke rett fokus for å huske å veie og oppdatere og poeng og hele greia de første ukene etter førsel er jeg redd

Hehe, med denne formen kommer jeg meg ikke opp av sofaen engang :p så tviler på det blir noe trening!

Jeg klarte det heller ikke til slutt. Var nesten død etter 20 minutt på spinningsykkel. :P
Du får hive deg med når baby er ute. :D

Jeg klarte det heller ikke til slutt. Var nesten død etter 20 minutt på spinningsykkel. :P
Du får hive deg med når baby er ute. :D
Ja, da skal jeg være med :)

Ja,jeg er med!:D 21kg opp her så:p

Men ser jeg må legge inn vekt og bmi. Er gravid enda, så må vel få ut ungen først:P?Ellers blir det jo litt feil eller hur?:P

Ja,jeg er med!:D 21kg opp her så:p

Men ser jeg må legge inn vekt og bmi. Er gravid enda, så må vel få ut ungen først:P?Ellers blir det jo litt feil eller hur?:P

Du kan bare melde deg på no og legge vekt og bmi når det nærmer seg. Vekt og bmi er for å lage rettferdige lag :) de blir sikkert laget i romjula tenke eg :D

Back
Topp