Slankeklubb?

Lisee

Elsker forumet
Hei alle mødre med litt for mange kilo til overs[;)] 
Jeg hører ihvertfall hjemme i den kategorien, men har tenkt å gjøre noe med det
Derfor lurer jeg på om det er noen andre som er interessert i å bli med å registrere vektnedgangen (legg til merke optimismen;)  )
Et forslag kan være å legge inn vektnedgang annenhver fredag (for eksempel) -at vi da kan gå inn og si hvor mye vi har gått ned de siste 14. dagene (evt hver uke....) På den måten trenger vi jo ikke oppgi hvor mye vi veier, men om det er framgang eller ikke.
Da får vi liksom litt press på oss, siden vi må "skrifte" til forumet.
Er det noen som vil være med på dette?[:D]

Stor klem Lisee

Tenkte bare jeg skulle ta det helt rolig, jeg... At jeg kutter ned igjen på kaker og søtsaker og at jeg begynner å gå mer turer. Har ikke tenkt å sette inn noe volsomt stør, men må prøve å få vekta på plass igjen[:D]

Det hørtes ut som en god ide! Problemet mitt er at jeg ikke har en vekt... så jeg får ikke veid meg...

Ute å går tur hver dag jeg... er den eneste trimmen jeg gjør! Også det å bære på Thea hjemme!! Men har fått så sinnsykt sjokolade dilla... at det går ned på høykant... uff... sjokoholiker jeg...

Jeg er med jeg! Høres ut som en god plan[:D]. Når begynner vi da?

Ute å går tur hver dag jeg... er den eneste trimmen jeg gjør! Også det å bære på Thea hjemme!! Men har fått så sinnsykt sjokolade dilla... at det går ned på høykant... uff... sjokoholiker jeg...
ORIGINAL: Jordbæret

Signerer her. Men vi får kanskje ta oss i nakkeskinnet og prøve å begrense det[8|] 

ORIGINAL: Pondus

ORIGINAL: Jordbæret

Signerer her. Men vi får kanskje ta oss i nakkeskinnet og prøve å begrense det[8|] 

ja.... det er bare så vanskelig.... og merker jeg ikke har kustus på meg selv der.... burde vel nesten starte en link med å melde meg til dere og si om jeg har vært flink å ikke spise sjokolade eller om jeg var svak..

Er sjokolade som er min største svakhet også. Kan trøkke i meg store mengder...
Kunne tenke meg å starte registrering på fredag, jeg. Jeg kan starte en tråd da, og de som har lyst til å bli med hiver seg på[:D]

Ja, i dag skulle jeg altså gå på vekta og hva hadde skjedd???? Jo -batteriet var flatt.... Så det tallet som dukka opp på vekta var heldigvis ikke det riktige[;)] Jeg fikk nesten panikk med en gang, men så gikk mannen også opp på vekta, og han hadde gått opp 10-15 kg.....
Så da ante vi ugler i mosen her[8D]
Han skulle innom å kjøpe nye batterier i dag, så da starter jeg registreringen når utstyret er på plass[:D]

er med jeg . gikk opp 30 kg nå etter 5 uker var jeg gått ned 22kg mn håper på og gå ned en 15 til 20 kg til. går turer 3til5 dger i uka og spiser mindre godter

Back
Topp