Slankedagboken som skal bli en suksesshistorie *oppdatert 22 sept*

Sanderogeliasmamma

Betatt av forumet
Hei jenter [;)]

Ja da var jeg i gang. Begynte på GR sist onsdag. Jeg begynte da sammen med min mor, å det er så utrolig herlig å ha noen å gjøre det sammen med ! På kurset går det en jente som til nå har gått ned 42 kilo, for en INSPIRASJON [:)]

Mitt mål er ned 40 kilo til september 2011.
Dette blir en lang prosess, og jeg må jobbe hardt. Men denne gang har jeg begynt i riktig ende føler jeg. Jeg har nå kommet i gang med trening før jeg meldte meg på kurs. Så nå går jeg på jazzercise for å sanke trimpoeng !!!

Jeg har en veldig god vennine som støtter hjelper meg gjennom dette. Hun er normalvektig, men vi går på turer sammen i mitt tempo, å det føles så godt at hun ikke "dømmer" meg. Vi går også på Jazzercisen sammen, så da drar hun meg også i gang. Er så utrolig takknemmelig for at jeg har henne å støtte meg på [:)]

Jeg har som delmål å gå ned minst 20 kilo til mars, da skal vi reise til Hjelmeland på SPA [:D][:D]

Jeg har delmål på min vei, lettere å ha små mål enn ha kun et stort mål på 40 kilo ned.

Delmål nr 1: -10 kg ( 1 desember )
Delmål nr 2: - 15 kg ( 15 januar )
Delmål nr 3: - 20 kg ( 1 mars, en deilig tur på SPA med en god vennine)
Delmål nr 4: - 25 kg ( 10 april, ønske meg noen NYDELIGE klær til bursdagen)
Delmål nr 5: - 30 kg (17 mai, føle meg vel på 17 mai, det hadde vært noe)
Delmål nr 6: - 32 kg ( 9 juni, da reiser vi på 2 ukers ferie til Kreta )
Delmål nr 7: - 40 kg ( 1 sept 2011)

Grete Roede:

8 sept 2010: -2,4 kilo
15 sept 2010: Ingen veiing er på Mallorca
22 sept 2010: -3,7 kilo
29 sept 2010: -3,7 kg
6 okt 2010:    -5.5 kg
3 nov 2010:   - 6 kg
10 nov 2010:
17 nov 2010:
24 nov 2010:
1 des 2010:
8 des 2010:
15 des 2010:
22 des 2010:
29 des 2010:

Dette kommer til å gå fint! Har god erfaring med Grete Roede selv, så dette har jeg full tro på! Det er jo så enkelt å gjøre det riktig når man kommer igang!!

Heier på deg mot målet, snuppa!! Og gleder meg til å følge deg framover!

Takk Monica [:D][:D]

Jess GR e supert. Koss går det me deg nå? Går du på kurs eller er du ferdig ?

Skal heia på deg :-) dette klarer du.

Takk Silje [:)]

Jess det ska eg[:D]

Komme du på Oslotreffet ? Det blir sååååååååå kjekt [:)][:)]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Takk Silje [:)]

Jess det ska eg[:D]

Komme du på Oslotreffet ? Det blir sååååååååå kjekt [:)][:)]

Jepp kommer på oslotreffet :-)

Imorgen er det veiedag er så spent [8|][:)] Har ikke veid meg hjemme hele uken, skal spare spenningen til kurset i morgen. Men i morgen blir det bare veiing, skal jo ha 4 årsdag, så jeg må bare dra å veie meg mens gjestene er her, også dra rett tilbake igjen [:D]

Ellers går det strålende.

Eg heie på deg!!!! Stå på - det høres ut som om du er klar både fysisk og mentalt[:)]

U go girl!!!

Jess dette går så det suse [;)][:D][:D][:D] Det føles bare herligt [:)]

Glede meg te neste sommar når eg ska sprada rondt som en modell på kreta haha hahaaaaaaaaaaaaaa[8D][;)]

Herligt når det går nedover.

Har hatt bursdag for Sander og har IKKE spist kake eller bolle INGENTING [;)][;)][;)]

Jaja nå er de å ta fatt på en ny super slankeuga [:)][:)]

Så utrolig flott resultat! Det er så inspirerende å få en så god start. Og klapp på skulderen for at du "står i mot" både kake og bolle! Stå på videre[:)]

Du er super flink[:)] Hurra!!

Så bra start

Hurra, hurra!

Grattis med flott resultat den første uken...stå på videre. Heier og heier!

Jeg går ikke kurs nå, følger bare selv hjemme...ser om det går, og hvis ikke så blir det nytt kurs!

Klem

Dette kommer du til å klare - jeg heier på deg, og gleder meg til krympebilder underveis til målet!![:D]

Etter en uke på Mallorca er det i dag tid for veiing, dette blir spennende [8|][8|][&:][8D][:)]

Så flink du er!! Hurra!!

Back
Topp