Slankedagboka mi :)

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
NÅ skal eg virkelig klare dette her..eg må ned 15 kilo for å komme til min idealvekt. Motivasjonen min er 30 årsdagen min i sommer som eg ønsker å se fresh ut i, pluss eg får pleie av hele kroppen på spa av min mann. Jaaa, eg er virkelig motivert. Så er det i tilegg greit å ha en plass å skrive dette ned:

Startvekt: 75.8 kilo :(

Imorgen er dagen... håper eg klarer 8-10 kilo til bursdagen min om 9 uker.
 
første dag snart overstått. Eg har desverre ikkje fått trent, det har gått i ett i hele dag. Først nå eg setter meg ned.
Stolt ovr at eg takket nei til ynglingskaken min på jobb idag :thumleft
 
første dag snart overstått. Eg har desverre ikkje fått trent, det har gått i ett i hele dag. Først nå eg setter meg ned.
Stolt ovr at eg takket nei til ynglingskaken min på jobb idag :thumleft

Men du har kommet et steg videre om du takket nei til yndlingskaken din - fortsett slik! Jeg har ikke kommet dit enda, får jeg lyst på en sjokolade eller cola - kjøper jeg det. Men da en liten sjokolade og en liten brus. Men nå er ikke jeg den som skal slanke meg, så tar ikke skade av den biten sjokolade i ny og ned.

Masse, masse lykke til :)
 
oj oj oj...tredje dagen uten pepsi max. Man har virkelig vært avhengig når hodepinen tar deg :p i går hadde eg meg en skikkelig styrkeøkt på sats... så idag har eg gangssperr og hjemme med syk datter. Møte i kveld, derfor ingen trening i dag.. får ta det igjen i morgen.
 
her går det i sykdom for tiden...så lite trening gitt. Håper eg kommer sterkere tilbake snart. Eg har funnet ut at eg tar veiedag på mandager.. eg holder meg til riktig kost og klarer meg fortsatt uten pepsi max..litt stolt er eg :) :)
 
Kom meg på spinning idag :) Det var hardt, fortsatt ikkje helt i form. Men gjorde mitt beste. Idag er den store styrkeprøven, om noen timer skal vi i bursdag og så skal eg rett på klubb..masse god mat og kaker, så er spent på hvordan det kommer til å gå. Men eg vil absolutt holde meg uten brus og kaker idag og selv om det er helg. Det er en utrolig følelse å ikkje gå rundt med oppblåst mage hele tiden :)
 
jaaa helgen begynte med at eg klarte den store styrkeprøven... mye godt på bordet, men klarte det :) :) Eg føler meg så mye bedre når eg ikkje trykker i meg så mye dritt :) Nå skal eg i gang med husvask når eg er aleine hjemme...
 
Då var helgen over.. 3 dager med besøk og fulle bord med kaker og annet. Men eg klarte det :) :) På vekten idag stod det 73 kg. wow nesten 3 kilo...ganske stolt:)
 
Det går veldig fint med maten, selv om mensen dukket opp i går. Føler meg oppblåst og tung :( Savner faktisk ikke pepsien, er såå glad for det!! :)
 
Helg og kos. Nå skal eg lage meg en stor posrsjon deilig kyllingsalat. Er kjempefornøyd med motivasjonen min om dagen...12 dager uten noe brus og heller ikke noe form for godteri. Koser meg med grønnsaker :) Denne helgen kommer til å gå fort. Dugnader og jobb. Mensen herjer på denne gangen, jammen kraftig etter utskrapningen. Så føler ikkje noe vekttap etter denne uken...
 
det går da nedover på vekten :) 72.3 viste den idag, ikkje store vekttapet denne uken. Men det går riktig vei. Uken og helgenhar gått fint, har desverre ikkje fått trent. Slitt med mensensmerter denne gangen, men nå er det over. :)
 
wow..eg er så stolt. vekten viste 70.3 idag etter 4 uker med sunt kosthold, uten noe form for brus og snop. Har trent lite også, da formen har vært veldig opp og ned. Derfor eg er kjempe stolt over et vektap på 5.5 kilo :) :)

Dette gir meg motivasjon til å fortsette, eg skal inn i en fin fin kjole til bursdagen min om 5 uker :)
 
Back
Topp