Slankedagbok 2014

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Våren 2014 begynte jeg å slanke meg for første gang. Da veide jeg 82 kg, 17 kg mer enn idealvekten min. Etter noen uker med slankekrig her på bv veide jeg den 1. juli 76,8 kg. Jeg har dermed nådd mitt første delmål ved hjelp av lavkarbodiett, jeg har gått ned de første 5 kiloene. Nå er det straks sommerferie, og målet er å holde vekta mens jeg er borte, og slanke meg videre når jeg kommer hjem. Jeg er glad og positiv, og føler meg allerede mye bedre! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Startvekt 2. mai:
Vekt: 82
Bmi: 27,7


Uke 1 (9. mai):
Vekt: 80,7
Bmi: 27,3
Ned: 1,3 kg
Endring i prosent: 1,59%

Uke 2 (16.mai):
Vekt: 79,6
Bmi: 26,9
Ned: 1,1 kg
Endring i prosent: 1,36 %

Uke 3 (23. mai):
Vekt: 79,3
Bmi: 26,8
Ned: 0,3 kg
Endring i prosent: 0,38 %

Uke 4 (30.mai):
Vekt: 78,7
Bmi: 26,6
Ned 0,6 kg
Endring i prosent: 0,76%

Uke 5 (6. Juni):
Vekt: 78
Bmi: 26,4
Ned: 0,7 kg
Endring i prosent: 0,85 %

Uke 6 (13. juni):
Vekt: 77,8
Bmi: 26,3
Ned: 0,2
Endring i prosent: 0,24%

Uke 7 (20. juni):
Vekt: 77,3 kg
Bmi: 26,1
Ned: 0,5 kg
Endring i prosent: 0,64%

Uke 8 (27. juni):
Vekt: 77 kg
Bmi: 26
Ned: 0,3 kg
Endring i prosent: 0,39%

Uke 9 (4. Juli):
Vekt: 76,7 kg
Bmi: 25,9
Ned: 0,3 kg
Endring i prosent: 0,39%

Total nedgang: 5,3 kg
Total nedgang i prosent: 6,5 %
 
Last edited:
Med mål om å være aktiv hver eneste dag:
04.07: Rolig tur med hunden, 20 min.
05.07: Tur med hunden i middels tempo, 30 min.
06.07: Tur med hunden i middels tempo, 40 min.
----Ferie-----
09.08: Tur med hunden i rolig tempo, 30 min.
10.08: Trilletur i rolig tempo, 30 min.
11.08: ----------
12.08: Tur med hunden i moderat tempo, 40 min.
13.08: Tur med hunden i rolig tempo, 20 min.
14.08-20.08: En halvtimes tur med hunden i moderat tempo hver dag.
21.08: Tur med hund og venn i moderat tempo, 1 time.
22.08: Rolig rusletur 45 min.
 
Last edited:
Jeg har gått på lavkarbo i to måneder, og denne uken har jeg spist normalt igjen. Jeg prøver å spise sunt, og å ikke spise så mye mat, men er redd for at jeg skal legge på meg igjen. Likevel, nå er det snart ferie, og det blir både for dyrt og for vanskelig å holde på en lavkarbodiett framover. Jeg krysser fingrene for at det går bra! Jeg må bare passe på å være aktiv, røre meg hver dag, og så er målet først og fremst å ikke gå opp noe i ferien. Det skal jeg klare! :)
 
...hvordan har det gått med deg i ferien? Det er FRYKTELIG vanskelig å klare å holde kostholdet noenlunde i ferien, min ferie i år ble ikke spesielt bra... :p

Så mye du gikk ned i forrige slankekrig, da! Jeg har meldt meg på den som starter neste mnd., håper det skal bli bra :)
 
...hvordan har det gått med deg i ferien? Det er FRYKTELIG vanskelig å klare å holde kostholdet noenlunde i ferien, min ferie i år ble ikke spesielt bra... :p

Så mye du gikk ned i forrige slankekrig, da! Jeg har meldt meg på den som starter neste mnd., håper det skal bli bra :)

Hei! :)

Ferien var alt for fantastisk til å tenke på slanking! ;) Litt lei meg nå da, gikk opp igjen 2,5kg, men nå er jeg igang igjen! :) Så bra du har meldt det på neste runde, jeg gleder meg allerede, det er kjempemotiverende! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vekta ligger ganske stødig på 78 kg nå, men jeg spiser usunt igjen... Ny frisk på mandag (jaja, men jeg mener det!). Vil ned en kilo før august er over. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ting skled helt ut igjen i august, og jeg har ikke klart å hente meg inn igjen før nå. Nå fokuserer jeg på å få i meg sunn mat, og på å gå masse. Slankerigen er i gang igjen, så det er absolutt motiverende. Likevel, jeg prøver jo å bli gravid, så føler ikke for noe hardkjør. Her er det koseslanking som gjelder! :p Det er så gøy å være prøver igjen!!! :D
 
Koseslanking funker dårlig, har ikke gått ned et gram. Men jeg er ganske stolt over at jeg gikk 11,13 km med hunden på onsdag kveld, og det etter å ha gått en halvtimes morgentur samme dag! Rimelig ødelagt i kroppen etterpå, men da jeg våknet torsdag morgen hadde jeg ingen tegn til betennelser i noen ledd, så da har det gått helt fint. Jeg kan, jeg kan! :)
 
Oooooog slankingen er over for denne gang. Jeg er fem-seks uker på vei, og hoppende glad for det! :D Nå håper jeg bare alt går bra, og så skal jeg skrive mer slankedagbok når jeg er ferdig med å amme det lille nurket som er på vei, men det blir jo leeeeenge til! :)
 
Back
Topp