Slanke suppen! :)*Oppdatert med oppskrift*

Eldorado

Forumet er livet
Nå holder jeg på å lage slankesuppen, som Idapjus skrev her for en ukes tid siden.  Håper den blir god altså! Den lukter i allefall godt, så da får vi håpe den gjør underverker.
Har også kjøpt inn masse grønnsaker, frukt , kaffe, te og juicer i lange baner!! Så nå skal vi kose oss... i allefall jeg, tenker nok sambo backer ut i morra jeg. Hehehe

Oppskrift:
Dietten er satt sammen av ernæringsfysiolog, og suppen som inngår skal visstnok forbrenne kalorier fortere enn de produseres. Alle vesentlige næringsstoffer er det nok av, så man slipper å bli slapp og uggen.

Suppe:
6 store løk (grovhakkes)
4 gulrøtter
1 stangselleri
2 grønne paprika
1 middels kålhode
1 stor boks tomatpure
2 bokser eller 1 pose løksuppe (evt. klar kjøttsuppeterning)
3 buljongterninger (kjøttbuljong)
(1 pakke nudler) kan sløyfes

Skjær grønnsakene i biter, dekk så vidt med vann. Bland i resten. Kok suppen. Dette blir masse suppe og du skal sise så mye du vil av suppen hele uken. Kuren varer en uke.

DAG 1: Spis all slags frukt utenom bananer. Spis så mye du vil av suppen. Drikk vann, juicer, kaffe og te.

DAG 2: Spis all slags grønnsaker du vil utenom erter og bananer. Husk suppen.

DAG 3: Spis all slags frukt og grønnsaker utenom potet. Husk suppe, vann, kaffe og te.

DAG 4: Spis 7-8 bananer. Drikk 5-8 glass skummet melk. Husk suppe, vann, kaffe og te.

DAG 5: Spis 6 tomater, 200 - 340 gr. oksekjøtt. Drikk mye vann. Suppe. kaffe te.

DAG 6: Spis så mye øksekjøtt og all slags grønnsaker du vil, pluss suppe. Drikk.

DAG 7: Spis så mye du vil av alle matvarene ovenfor, og drikk det du klarer av safter, juice, te og kaffe. Spis også ris og suppe.

Man skal kunne gå ned 4-7 kg. på 7 dager og likevel føle seg vel. Du kan spise så mye du vil av suppen og likevel gå ned i vekt fordi ingrediensene i den forbrenner kalorier fortere enn de produseres. Med litt trim i tillegg vil du ta av enda mer.
Du kan følge denne dietten så lenge du vil uten å føle deg dårlig, og følger du den nøye vil den rense fordøyelsesorganene i tillegg.

Jeg begynner nok jeg også om ikke så lenge [;)] Kanskje man kan kle seg i bikini neste sommer (om man får sommer da [8|]) ? Haha, tvilsomt [8D]

Anyways... LYKKETIL [:D][:D][:D][:D]

Jeg fikk en liten smakeprøve når min søster prøvde den, men det varte ikke lenge, for hun ble ganske lei veldig fort. [8D] Håper det går bedre med deg. [:D]

Ja, ikke sant! Redd for å bli lei ja!! Men nå har jeg suppe nok til å klare meg en mnd. Hehe =)
Hmm.. ja, det var det med bikini da. Får håpe det ikke blir sommer, for jeg tviler på at jeg er bikini dyktig neste sommer også[8D]

Åh, hold oss oppdatert på hvordan det går og om den virker [:)] Vurderer sterkt å prøve den jeg også [:)]

I will :) 

Oppskrift??? [:D]

ORIGINAL: hårballen sin mamma

forbred deg og gå mye på dass...vennina mi gikk på den og dreit og tissa som ho aldri noen sinne har gjort før...haha!!! sorry språket mitt, men gadd ikke pynte stort...hehe[:D][:D][:D][:D][:D]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hahahah! Jeg er forberedt! Står jo i oppskriften at om man bruker den riktig, vil den rense fordøyelses systemet også! =P

eg er jo ikkje for denne suppa, har gådt på den før[:'(] ei vennine av meg jekk å på den,,, det ble vell en form for jojo slanking...

må innrømme eg trur alle SLIKE dietter er slik, for når du begynner å ete normalt fast føde igjenn må kroppen jobbe godt,, å det er vansklig å holde seg slik

men for all del... motbevis meg jenter,, håper dere klarer det å når målet[:D]

ORIGINAL: rachelmor

eg er jo ikkje for denne suppa, har gådt på den før[:'(] ei vennine av meg jekk å på den,,, det ble vell en form for jojo slanking...

må innrømme eg trur alle SLIKE dietter er slik, for når du begynner å ete normalt fast føde igjenn må kroppen jobbe godt,, å det er vansklig å holde seg slik

men for all del... motbevis meg jenter,, håper dere klarer det å når målet[:D]

Enig. Tror faren med sånne kurer er at kroppen stiller seg på sparebluss, og når man begynner å spise normalt igjen legger man på seg raskt og mye. Tror det er kjedelig men sant at man må endre vaner for å gå ned i vekt, og at man må gå langsomt ned i vekt for å bli kvitt kiloene for godt.

Men noen dager på suppe kan helt sikkert være en fin start på en ny og bedre livsstil [:)]

Hm. Det har jeg ikke tenkt på.. Hmm..
Men man skal ikke bare spise suppe da, er jo oksekjøtt, ris, frukt og grønt utenom. Men så klart.. kan jo hende det ikke er så bra uansett. Det gjenstår å se. Jeg vil i allefall ikke legge på meg masse igjen[:(]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Du ser smashing syns jeg da snuppa![:D] Men masse lykke til, dette klarer du!

Nååh, du da[:)] Tusen takk!!! =)

Hmm! Kanskje jeg skal fortsette å spise litt annet, enn hva oppskriften sier. Brød osv, kanskje det hjelper litt allikevel.
Er jo ikke noe vits å slanke seg, for å få "one week of fame" også er det tilbake til det samme gamle.

Mosjon er selvsagt det beste for alle.. men jeg mosjonerer ja, men nå står vekta stille. Hmmm.

Back
Topp