slanke gutten min..

tretroll

Forumet er livet
VIP
Når jeg var hos fysio i dag veide jeg Nate bare for å sjekke-var nysgjerrig på hvor masse han hadde vokst....det var ikke my gitt....veide han RETT etter pupp og da veide han 30g mer enn for 3 uker siden når han ble veid skrubbsulten...og han hadde vokst en cm. måtte inn til hs og ho vi ha oss på vektkontroll igjen i neste uke og har han ikke lagt på seg da, må vi gjøre noe med det[:(] begynne med grøt eller noe, og jeg vil ikke det enda.

ORIGINAL: Solvit

Huff da. Håper han har lagt på seg litt mer før neste kontroll da. Hvor ofte og hvor lenge pleier han å spise? Føler du selv at du har nok melk? Bæsjer han regelmessig?

han spiser sånn med ca 3 timers mellomrom, men sover gjennom natta. Bæsjer som han har gjort de siste 3 mnd....ikke noen forandringer liksom. virker fornøyd etter mat og puppene er fulle som fy....vet ikke hva det kan være. Men hs sa det kunne skje innimellom at de stoppet opp litt. Men da burde han legge på seg innen neste uke. Uff, vil ikke begynne med mat enda, skal til spania om et par uker og vil virkelig fullamme til etter det i alle fall.

Back
Topp