slanke eller stramme opp?

~haremamma~

Elsker forumet
jeg veier nå 69,8 kg har valgt å bruke den digitale, som viser 3 kg mer enn den ikke digitale.
Målet var 65 kg, men vet ikke om jeg orker mere slanking. føler ikke at magen blir å forsvinne no særlig mere av den grunn. så tenkte å bare stramme opp[:-]
eller kansje jeg burde gå ned til 60?[8|][:-]

er 170 cm nå....

vurderer virkelig[:)]

hvis du ser bort i fra vekten, hvordan føler du deg selv, sånn i forhold til kroppen? Hvis man ser bort i fra at du ikke syns magen er bra nok [:)]

ORIGINAL: satine

hvis du ser bort i fra vekten, hvordan føler du deg selv, sånn i forhold til kroppen? Hvis man ser bort i fra at du ikke syns magen er bra nok [:)]

hvis jeg glemmer magen, føler jeg meg helt fin[:D]
fornøyd med det meste da[:)]

ORIGINAL: ~HannahSofiesMamma~

da ville jeg ha droppet slankingen og heller strammet opp hvis jeg var deg [:)] og heller fokusert ekstra på problemområdet (feks magen) [:)]

ORIGINAL: ~HannahSofiesMamma~

da ville jeg ha droppet slankingen og heller strammet opp hvis jeg var deg [:)] og heller fokusert ekstra på problemområdet (feks magen) [:)]

ja, tror jeg gjør det slik[:)]
fokuserer allerede mest på magen.. trener litt ekstra der i tilegg til annen trening[:)]

Jeg er også 170 cm, og veier nå 67.5 kg.
Målet mitt er 65 kg [;)] Kan ikke huske jeg har veid det noen gang...
Jeg begynner å bli ganske fornøyd, men ser at jeg kan godt ta av litt til (særlig på rompa). Fettprosenten min er nå 29.2%, og kvinner skal ligge på 25.
Så i første omgang skal jeg ned til 65 kg og se an fettprosenten da. Men tror nok jeg skal fokusere snart på å stramme opp mer på rompe og armer. Magen er jeg fornøyd med [:)]

jeg er 169, og veier ca 69+/-
har lagt samme sted i en evighet så skjønner godt du er lei!

enkelte dager er eg kjempenøyd andre dager har eg bare lyst å sitte i fosterstilling.....
Men jeg gir meg selv frem til første juni, da tar jeg hvertfall sommerpause.. så får vi se[:)]

Back
Topp