slanger/ormer

Elsker slike kryp jeg derfor leser jeg masse om dem. hehe og lærer masse.

De skal jo høre til å ligge i dvale når det er så kaldt som det er nå. Men vi mistet en slange som vi fant tilbake i bede etter et år så den hadde øvelevd ute. Kan jo være det er noen av naboene som kansje har mistet en??

ORIGINAL: Lille Luringen

ORIGINAL: snart_mamma22

grøss[X(] hater slanger. får helt frysninger no,,

hehe hva trur du jeg får her da.. [&:]

eg e så pyse, hadde ringt noen[X(] kjenner eg e glad eg bor i blokk no.
men husker en gang broren til samboeren kom hjem med en snok, og han kom bak meg og skulle vise ka han hadde skaffet seg, men før han fikk sagt noe snudde eg meg, kjente bare nakkehåene reise seg[X(] og hylt som en stukke gris da eg ser det ekkkkkle pølse greiene som btw skulle vært utrydden fra denne jord. kjenner det enda[&:][&:]

ORIGINAL: Jannik

De skal jo høre til å ligge i dvale når det er så kaldt som det er nå. Men vi mistet en slange som vi fant tilbake i bede etter et år så den hadde øvelevd ute. Kan jo være det er noen av naboene som kansje har mistet en??

Du kødder nå? uææææ[:'(] er det lov å ha slanger hjemme da??

Nei! Er ulovlig, lite er det heller ikke av de ;) Vi har ingen nå lengre som sakt. Jeg liker ikke slanger.

ORIGINAL: SogN

Du kødder nå? uææææ[:'(] er det lov å ha slanger hjemme da??

Nei! Er ulovlig, lite er det heller ikke av de ;) Vi har ingen nå lengre som sakt. Jeg liker ikke slanger.

sikkert en slange som har rømt fra naboen, men den kommer ikke langt...de går fort i dvale og slække blir de også når de blir avkjølt.

Da har den garantert funnet seg et lunt sted å overvintret. En slange kan overhode ikke overleve i minusgrader, det ekke mulig.

ORIGINAL: Gothia

Da har den garantert funnet seg et lunt sted å overvintret. En slange kan overhode ikke overleve i minusgrader, det ekke mulig.

Hadde ikke overlevd hvis ikke!

Back
Topp