Slalom/snowboard

Julia09

Forumet er livet
VIP
Har hørt at det ikke er så lurt å stå slalom/snowboard når man er gravid, ettersom man kan falle stygt og "slå" løs babyen.. Stemmer dette?
Tenkte stå slalom i påska, men ble litt usikker nå. Har jo ikke fått mage og ungen er ikke stor, så det er jo ikke sånn at ungen kan få slagskader om jeg skulle falle.
Hva tror dere? noen som har erfaring?[&:]

Dette lurer jeg også på....

Hvor ofte skader man seg i bakken da? Hvis man aldri har stått på snowboard eller ski og skal stå for å lære seg så hadde jeg vel kanskje ikke stått. Men ulykker kan jo skje, men det kan det jo gjøre når man kjører bil også. Alt med måte vil jeg tro. Setter kanskje ikke utover svart løype og hopper og trikser. Tror man automatisk blir litt mer forsiktig[;)] Jeg stod ikke på snowboard men så var jeg jo 7 mnd på vei på vinteren [:D] Da er det vel kanskje greit å ikke stå, når man har mage!!! Synes jeg ser det egentlig...... hohohoho

Jeg har tenkt meg i bakken selv om jeg er gravid, tar det kanskje litt mer forsiktig, men knerten er jo godt gjemt å beskytta nedi der, magen min står jo ikke ut

ORIGINAL: hero

Jeg har tenkt meg i bakken selv om jeg er gravid, tar det kanskje litt mer forsiktig, men knerten er jo godt gjemt å beskytta nedi der, magen min står jo ikke ut

var det jeg også tenkte! er jo ikke totalt nybegynner, og har ikke den største farta[8|]

Hadde dratt jeg, men bare tatt det litt mere med ro i bakken [:)]

Enjoy![8D]

Jeg skal på fjellet i påsken, men jeg har ikke tenkt meg i bakken...Står veldig sjelden på slalom, så hadde nok blitt noen knall og fall[:D][:D][:D] Så tør ikke utfordre skjebnen...

Blir nok bortover-ski på meg...Og shopping[:)]

ORIGINAL: Julia09

Har hørt at det ikke er så lurt å stå slalom/snowboard når man er gravid, ettersom man kan falle stygt og "slå" løs babyen.. Stemmer dette?
Tenkte stå slalom i påska, men ble litt usikker nå. Har jo ikke fått mage og ungen er ikke stor, så det er jo ikke sånn at ungen kan få slagskader om jeg skulle falle.

Første gang jeg var gravid sto jeg på slalom til i 4 mnd..
Alle venninnene mine har gjort det samme , og det har gått bra med dem..:)
Er bare å ta det med ro.. Sett deg ned på rompa hvis du føler det går for fort.. Og ikke driv å trikse og hoppe :)

ORIGINAL: rørehue

ORIGINAL: Julia09

Første gang jeg var gravid sto jeg på slalom til i 4 mnd..
Alle venninnene mine har gjort det samme , og det har gått bra med dem..:)
Er bare å ta det med ro.. Sett deg ned på rompa hvis du føler det går for fort.. Og ikke driv å trikse og hoppe :)

Haha, ikke vær redd du!! Da hadde jeg risikert både babyen, meg og resten av folka i bakken[;)]

Takk for fine innspill!!:) Da føler jeg meg tryggere[:)]

Back
Topp