Slalom + gravid = ?!

Hvilke risikoer man velger å ta som gravid må nesten være opp til en selv. Jeg sier nei til slalåm for meg selv.

Vel, tittelen sier vel sitt.
Jeg går på langrennski jeg, og har tenkt til å gjøre det til etter påske(forhåpentligvis). Man må bare ta forholdsregler. Om man kjører forsiktig så tror jeg det går bra, i allefall nå i starten. Men man må jo kjenne etter hva som er riktig for en selv.

Jeg går på langrennski jeg, og har tenkt til å gjøre det til etter påske(forhåpentligvis). Man må bare ta forholdsregler. Om man kjører forsiktig så tror jeg det går bra, i allefall nå i starten. Men man må jo kjenne etter hva som er riktig for en selv.
Joda normalt oppegående folk klarer det nok, men jeg er en idiot på slalomski. Det skal gå fort og med masse hopp. Et under jeg ikke har knekt noe. Ikke særlig god på slalom heller men anser det som en bagatell:)

Jeg holder meg unna alt som heter ski og brett. Men nå eier ikke jeg balanse :angel7 så jeg holder meg til og skli rundt på isen ute her ☺️

Selv om man ofte har kontroll på seg selv har man ikke kontroll på de andre idiotene i bakken. Selv om jeg har kjørt slalåm hele mitt liv, gjør jeg ikke det etter uke 12. Rett og slett fordi andre folk ikke er å stole på i bakken...

Selv om man ofte har kontroll på seg selv har man ikke kontroll på de andre idiotene i bakken. Selv om jeg har kjørt slalåm hele mitt liv, gjør jeg ikke det etter uke 12. Rett og slett fordi andre folk ikke er å stole på i bakken...
Nei også et veldig godt argument...
Samboeren holder på å planlegge 30årsdag for bestekompisen med sverigetur og slalom.... ble gira en liten stund:bag:

Nei også et veldig godt argument...
Samboeren holder på å planlegge 30årsdag for bestekompisen med sverigetur og slalom.... ble gira en liten stund:bag:
Skjønner jeg godt du ble!! Her skulle vi planlegge alpetur, så ble vi gravid :hilarious:

Hjelpes meg, nei det hadde jeg aldri tatt sjansen på :p én vinter klarer man å ligge unna vel :D hilsen ho som helst sitter i solveggen enten man er gravid eller ikke :hilarious::hilarious:

Joda men ble veldig sjalu alikevell :bag: blir absolutt ikke å ta sjangsen etter å fått reflektert litt.

Haha skjønner det (or not, men hei, jeg trives best i solveggen vettu) :hilarious: du får glede deg til neste vinter istedenfor :hilarious:

Joda normalt oppegående folk klarer det nok, men jeg er en idiot på slalomski. Det skal gå fort og med masse hopp. Et under jeg ikke har knekt noe. Ikke særlig god på slalom heller men anser det som en bagatell:)
Haha. Da er det nok best å holde seg unna ja

Jeg hadde ikke tatt sjansen mtp andre folk i bakken som nevnt over her.. man er ikke gravid så mange ganfer i livet, men kan stå på slalom langt mer utenom akkurat disse få periodene

Er over middels glad i ski så har jeg energi en dag drar jeg nok i bakken, mindre sannsynlig det blir denne sesongen da poden ikke har lyst :p samboeren er ikke gira på at jeg står slalom når gravid. Langrenn blir det iallefall litt av håper jeg

Jeg spurte samboern i går om hva han syntes om at jeg evt står på slalom. Han sa: du er så forsiktig og kjører så sakte at det hadd ikke bekymret meg et sekund. Om du skulle ha ramlet så hadde det vært så lite fart at du hadde aldri slått deg:smiley-bounce022 haha. Vi er jo veldig forskjellige. Så man må bare vurdere ut fra seg selv.

Back
Topp