Slag mot magen

Kid2021

Andre møte med forumet
Hei. Skriver her fordi jeg er stressa og trenger noen å dele med, men har ikke fortalt så mange at jeg er gravid.

Jeg er 8+5, og har vært kvalm hver dag siden uke 6. I går drev jeg med idrett og krasjet med en annen person i stor fart. Hun krasjet inn i siden av magen. Nå er jeg redd for at kollisjonen førte til SA. Våknet uten kvalme i dag… noen som har opplevd lignende? Slag mot magen? Kvalme plutselig borte så tidlig?

Hei. Skriver her fordi jeg er stressa og trenger noen å dele med, men har ikke fortalt så mange at jeg er gravid.

Jeg er 8+5, og har vært kvalm hver dag siden uke 6. I går drev jeg med idrett og krasjet med en annen person i stor fart. Hun krasjet inn i siden av magen. Nå er jeg redd for at kollisjonen førte til SA. Våknet uten kvalme i dag… noen som har opplevd lignende? Slag mot magen? Kvalme plutselig borte så tidlig?
Livmoren er fortsatt godt nede i bekkenet under skambeinet så det skal ikke være farlig..

Jeg har et barn fra før som bruker magen min som tjukkas :wacky: blir hoppa og tråkket på daglig. Har gått bra til nå.
Min erfaring er at kvalme kan komme og gå litt.

Skjønner godt du er urolig! Men livmora har ikke kommet over symfysen enda (det beinet man kjenner nederst på magen over tissen). Så lille ligger godt og beskyttet nedi bekkenet ditt omringet av fostervann som beskytter mot støt. Det er helt normalt at kvalmen begynner å avta litt nå, fra uke 9-12 så blir det for de fleste mindre og mindre. Husker jeg fikk en haste tul når jeg var gravid med eldste 9+2 eller 3 fordi symptomene plutselig forsvant og jeg hadde lest så mye om MA, men alt var fint med den lille bønna. Da jeg faktisk opplevde en MA mellom nr. 1 og 2 så hadde jeg fortsatt like mye symptomer. Så det trenger ikke bety noe som helst at du ikke er så kvalm i dag :Heartred

Back
Topp