Slag mot magen

chaland

Elsker forumet
Hvor godt polstret er spiren mot slag på magen? Jobber i barnehage og opplever ofte kraftige slag og spark mot magen (barn med adferdsproblemer).
Fikk en lekesprøyte stikkende hardt inn i magen da vi lekte doktor, og det gjorde skikkelig vondt! Fikk et godt merke og magen ble øm og vondt i mange dager etterpå. Blir jo litt bekymret :(

Jeg tror vi skal tåle ganske mye.. Jeg har ei jente som sparker meg i magen når hun ligger sammen med meg om natta...

Jeg tror vi skal tåle ganske mye.. Jeg har ei jente som sparker meg i magen når hun ligger sammen med meg om natta...
Ja eg og tenker det :) Men blir jo litt bekymret over hvor mye :/ Er jo hverdagskost når man jobber med mange barn.

Tåler veldig mye. Og ligger godt gjemt nå i starten :) eg ramla ned trappa ca uke 15-16 med Nr 2 . Og hadde da ei på 4 som hoppa på meg heile tiden. Det gjekk veldig bra. Vil så klart ungå det . Men det skal mye til før babyen tar skade av det :)

Tror du kan ta det med ro, men forstår at du blir bekymret! Snakk med fastlegen din dersom du er redd for at bebbisen skal bli skadet :-)

Den ligger jo foreløbig veldig godt polstret, jeg fikk også et skikkelig spark mot magen her om dagen på jobb.. Av en voksen og irritert bruker, men det gikk altså helt fint :)

Back
Topp