"Slag" mot magen

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg greide Idag tidlig , å kræsje(!) med et dørhåndtak ! Jeg hadde dårlig tid og snudde meg brått. Fikk dørhåndtaket rett i magen :/ gjorde vondt et minuttstid før det avtok. Må si jeg er bekymret nå. Tror dere dette kan ha skadet nurket mitt ? Var ikke sånn super hardt slag , men nok til at det gjor vondt '

Tror nok det går helt fint ;) Dem er veldig godt beskyttet der inne.. og så lenge du ikke plages med smerter eller store ubehag, så hadde jeg ikke bekymret meg ;):)

Det tror jeg sikkert gikk bra, men får du smerter så ville jeg ringt. Men de ligger jo godt inni der også, og selv om det gjorde vondt skal det jo noe til å ha veldig stor fart i det du krasjer med døra :) Er du bekymret ville jeg ringt uansett, bare for å roe deg ned, men tror som sagt det gikk fint :)

Så lenge ikke du har smerter eller noe så tror jeg nok det gikk helt fint :) Jentungen min på 2 år klarte å sparke meg i magen med sko på, men det gikk heldigvis helt fint.. har kjen masse bevegelse etter det og hørte fin hjertelyd i går..

Det var en lege som fortalte min mor da hun gikk gravid om hvor godt polstret de ligger. Han forklarte det slik. Hvis du tar et ukokt egg i en pose og fyller den igjen med vann og knyter det igjen uten av det er noe luft der. Dermed slipper du hele posen i gulvet. Egget knuser ikke. Det er rett og slett kjempe godt polstret

Sniker litt jeg. De ligger utrolig godt beskytta så hvis ikke du får noe ubehag/ blødninger utover ville jeg ikke tenkt over det i det hele tatt. :)

Back
Topp