"Slag " mot magen

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hei, Idag tidlig snudde jeg meg litt brått da jeg hadde dårlig tid , og kræsjet i dørhåndtaket. Den smalt rett inn i magen :-/ gjorde bare vondt ett minuttstid, sånn vanlig vondt som kommer når man slår seg mot noe. Men nå er jeg veldig bekymret. Kan dette ha skadet den lille ? :/( er 22 uker på vei..

Hei du!

Den lille babyen inni magen er heldigvis godt beskyttet og polstret, så der er liten sjanse for at den har blitt skadet på noe vis!
Hvis du kjenner normalt med liv og ikke har blødninger, hadde jeg tatt det helt med ro! :greet025

Mvh jordmor Grethe

Hei.
Skriver her jeg, fant ikke ut åssen man skriver et nytt innlegg.
I går snublet jeg ute på grusen, fikk ingen støt eller smerter i magen.
Bare beinet fikk gjennomgå litt. Kan det " dunket" fra fallet mitt være farlig for fosteret?
Har kjent liv, men litt mer stille enn før. Håper det bare er tilfeldig. Burde jeg ta en ekstra sjekk hos lege eller jordmor for sikkerhet skyld?
Takknemlig for svar :)
Mvh MH

Hei du!

Akkurat som jeg sa i forrige innlegg, så er det sjelden at små støt skader babyen inni magen.
Hvis der er vedvarende mindre liv, eller du får blødninger eller konstante magesmerter, bør du kontakte fødeavdelingen for en sjekk :happy119

Mvh jordmor Grethe

Back
Topp