Jeg har en 4 åring som normalt sett er rolig, men armer og bein går gjerne i alle rettninger. Selv om jeg passer meg får jeg slag/spark mot magen innimellom. F.eks hvis vi ligger å ser på barnetv så vil hun skifte stilling og pluttselig setter foten hardt i magen. Eller i dag når vi lå å snakket litt i senga når vi våknet så slapp hun hele vekta av foten rett på livmoren. Jeg fikk en sikkelig langvarig kynner rett etterpå.
Skjer dette også med dere som har eldre søsken? Er det skadelig? Jeg går på blodfortynnende og får blåmerker med en gang og ser liksom for meg at det samme må jo skje med baby i magen. Jeg vet jo jordmor presser ganske hardt på magen, men noen av sparkene jeg har fått har vært hardere enn det.
Skjer dette også med dere som har eldre søsken? Er det skadelig? Jeg går på blodfortynnende og får blåmerker med en gang og ser liksom for meg at det samme må jo skje med baby i magen. Jeg vet jo jordmor presser ganske hardt på magen, men noen av sparkene jeg har fått har vært hardere enn det.
Uff, ikke greit å være så bekymret

Så håper på at vi kan prøve å unngå det så ofte fremover