Slag i magen..

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Jeg har en gutt på 2 år som ville tøyse med mamma som greide på ett vis og dunke magen ganske hardt helt nederst i magen. Kjenner jeg er noe støl og ble veldig kvalm en liten stund etterpå. Ingen blødning. Er dette noe og bekymre seg for?

Lille skal ligge trygt og godt inni livmor med fostervann, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for det :) Sikkert noen flergangsmødre her inne som har vært med på det samme og kan komme med tips.

Det samme skjedde med søstra mi, alt gikk fint :) mener de var en tur på føden, men ho var litt lengre ut i svangerskapet enn det vi er. Det går jo ann å ta en tlf om du er bekymra :)

Samme skjedde meg da jeg var rundt 15 uker på vei med andremann...ble skikkelig engstelig! Men en liten stund etter kjente jeg liv for første gang..haha! De er nok godt beskytta inni der <3 men greit å forebygge liknende hendelser i framtiden tenker jeg :)

Samme har skjedd her .. Lillemann skulle få sove lamme meg ei natt .. Å for å si det slik .. Han er IKKE rolig om natten, og endte opp med å spenne meg i magen .. Alt gikk fint :)

Samme skjedde her i dag! Lillegutt på 2 år tøysa satte seg i ganske god fart rett oppa livmora :p ble raskt litt redd men ingen smerter eller blødning så de ligger nok ganske godt beskytta der inne :)

Back
Topp