Slag i ansiktet....

malihan

Flørter med forumet
Ja, føler virkelig at noen har slått meg hardt både i hode og mage. To positive g-tester ga meg virkelig håp om at lille bøllefrø hadde klort seg fast. Men neida, blodprøven i dag var så negativ som den kunne vere. Er d mulig??? Aldri mer billigtester her i huset, d er nå helt sikkert!
Tror nå at d må bli en pause for min del.. 2 år med 2 graviditeter etter egne forsøk som endte i SA uke 8 og 10. Ett avbrutt fryseforsøk da eggene ikke tålte opptining, ett mislykket ferskforsøk og nå ett mislykket fryseforsøk igjen. Har to egg igjen på frys, men tror de skal få ligge der noen mnd... Føler livet stopper litt opp under all prøvingen. Ting blir utsatt, for tenk om..?! Flere som føler d sånn? Så nå tenker jeg at d er forsøkene som må vente og at livet må leves. Har en nydelig gutt på 3 år som også ble til ved hjelp av prøverør, så vi får vere glad for at vi har han..
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, syns vel bare litt synd i meg selv akkurat nå.. ;p

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg kjenner til den. FIkk vår første barn med assistert på første forsøk.
så skulle vi prøve å få nr 2, men neida. 7 forsøk(der jeg hadde MA på 6 forsøket) Man går i et spor og det er at man skal få ordne seg en baby. Man blir sliten at man ikke vet hva fremtiden vil bringe når ønsket er så stort.
Lurt å sette en grense selv hvor lenge man skal holde på. Vi hadde satt grensen etter det 7 forsøket. Da gikk veien videre med å bli forsterforeldre.
Vi startet på PRIDE kurs og 1 år senere så sitter vi her med et forsterbarn på snart 7 mnd. Ser lovende ut og vi håper å få adoptert henne.

Er forsatt et savn etter å få egne barn, men kjenner nå en stor kjærlighet til dette barnet som vi har fått lov til å bli kjent med,
Ønsker deg lykke til. Nyt tiden med barnet du har og så får vi håpe at det er ikke er lenge til det klaffer eller at andre barn kommer deres vei.

skjønner deg... livet mitt har blitt på vente leenge... men jeg er ikke klar for å gi opp,
jeg har ikke barn fra før annet enn de jeg fikk i feb i dødfødsel... så det har nok mye å si..
men nå ventet vi litt nå til neste forsøk.. men er klar som bare det, ønsket er så sterkt..

ta deg en pause om du føler det er rett for deg, håper du kose deg i jula med familien du har, klem

Tusen takk jenter! Selv om jeg ikke unner noen denne prosessen er d godt å vite at vi ikke er alene.
Adopsjon har så vidt begynt å snike seg inn i tankene mine, men vi har fortsatt to egg på frys i tillegg til enda et ferskforsøk i d offentlige. Så holder håpet og mulighetene oppe en stund til. Trenger bare en pause, få puste litt og ikke minst slippe alle hormonene og forventningene som er knyttet til et forsøk... ;p

Forferdelig å høre om tvillingene du mistet! Syns du er steintøff som fortsetter! Håper d lykkes for dere på neste forsøk! Jeg skal krysse fingre og tær for dere! :)

Og lykke til med adopsjon growgirl, krysser fingrene for dere også! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp