Sladrevenner ?

ikke jeg heller., men jeg får ikke testet meg før nå til uka når testene mine kommer...
men om jeg kommer til å bli værende her inne vil jeg så gjerne ha en sladrevenn[:D]

Ja, det hadde vært kjekt med en sladrevenn[:)] hvordan blir man det egentlig? Ser mange er det...[8D]

Vil også har sladrevenn[:)][:)]

eg vil ha en sladrevenn :D eg er åpen for en :)
eller flere :D

Jeg er VELDIG åpen for sladrevenner[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cec*

Ja, det hadde vært kjekt med en sladrevenn[:)] hvordan blir man det egentlig? Ser mange er det...[8D]

Det lurere jeg på osgåm vært litt inne på oktober 08, men ikke aktiv og har aldri hatt en sladrevenn, men tenkte det kunne bli koselig denne gangen :)

jeg er også åpen for sladrevenn[:)]

du skriver navnet til den du sladrer med nederst på siden.... altså signatur... eller noe[8D]

så er man sladrevenn når den andre ønsker du skal sladre for at den har vært og født eller om det er noe annet hun vil at alle her inne på forumet skal vite[:)] utveklser nr til hverandre(sladrevennene)

dårlig forklart, men håper dere skjønte litt mere om sladrevenn da[;)]

Regner med vi vil ha en sånn sladrevenn tråd litt senere for de som ikke har allerede [:)]
Er ikke så veldig "nødvendig" så tidlig som vi er nå, men såklart er folk velkommne til å skaffe seg tidlig likevell[8D]

ja... helt enig med deg milla[:D]

Jeg er veldig åpen for sladrevenner også :D

Back
Topp